Četiri poslovne veštine koje ćete morati da imate u 2013.

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Četiri poslovne veštine koje ćete morati da imate u 2013.

    Sledeće godine prema svim predviđanjima, gazde će paziti na svaki dinar potrošen na zaposlene, a usput će tražiti da njihovi radnici pokažu više veština i bolje rezultate.

    Imajući to u vidu, za zaposlene u 2013.godini neće biti dovoljno da rade samo u okviru svojih nadležnosti.

    Da bi se osvojio klijent ili dobio posao u sledećoj godini, eksperti sve više govore o četiri veštine koje će oni koji su zaposleni ili oni koji traže posao morati da imaju. O kojim veštinima je tu reč prenosi nam The Wall Street Journal (WSJ).

    1. Jasna komunikacija

    Komunikacija je ključ napretka u nekoj kompaniji, bez obzira u kom delu te kompanije zaposleni radio. Holi Pol, iz kompanije PricewaterhouseCoopers, smatra da je jasna komunikacija ustvari sposobnost jasne artikulacije svog gledišta i sposobnost da se kroz komunikaciju ostvari poslovna veza.

    Za nezaposlene, na primer, ona može da dočara potencijalnim poslodavcima jasnu sliku njihovog stila rada.

    Sa razvojem interneta, komunikacija u kompanijama sve više je online, pa tako zaposleni gube neke veštine koje su ranije imali, tipa dobro prezentovanje svoje usluge. Drugi ne mogu da napišu ništa što je duže od na primer 140 karaktera, navode u WSJ.

    “Tehnologija nam je oduzela mogućnost da dobro pišemo. Ljudi su u takvoj gužvi da rade više stvari u isto vreme, pa preskaču osnovne stvari kao što su gramatika ili provera”, kaže Pol Mekdonald iz Raobert Half International.

    2. Lični brending

    Osobe koji se bave ljudskim resursima neumorno “kopaju” po društvenim mrežama, LinkedIn profilima i sličnom u potrazi za odgovarajučim kandidatima.

    Stručnjaci smatraju da su vaši profili na tim mrežama ustvari ono što predstavlja vas kao brend i da je ono što postavljate na njih, ono što će vas uvek pratiti.

    Sve više firmi traži ljude koji će upravo preko svojih mreža promovisati samu kompaniju, pisati blogove, tvitovati u ime kompanije i slično.

    3. Fleksibilnost

    Sposobnost da se brzo odgovori na promene koje zahteva vaš poslodavac biće neophodno u sledećoj godini.

    “Mnoge kompanije žele da rade sa svojim zaposlenima na tome kako da se adaptiraju na promene, jer ono što je zaposleni radio ove godine, možda neće biti isto kao to što će raditi u sledećoj”, kaže Piter Hendal direktor Dale Carnegie Training, firme koja daje uslugu poslovnih treninga u kompanijama.

    4. Poboljšanje produktivnosti

    U 2013.godini zaposleni će morati da nađu nove načine da povećaju produktivnost, kažu eksperti.

    Prema jednom istraživanju, izvršni menadžeri će sledeće godine tražiti 20 odsto poboljšanja performansi zaposlenih .

    Stručnjaci smatraju da će kompanije tražiti ljude koji imaju sposobnost da razumeju šta se od njih traži, a ne da imaju potrebu da im se kaže šta da rade. Oni predlažu da zaposleni budu proaktivni kada je njihova kompanija u pitanju, jer će se jedino tako razlikovati od drugih.

    Ben Datner, psiholog iz Njujorka, kaže za WSJ da je još jedan problem kompanija u poslednje vreme da zadrže talentovane radnike. On kaže da su kompanije u velikoj meri “uklonile salo”, ali da sada moraju da “izgrade mišić”.
    M.M.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE