Zašto su dvadesetogodišnjaci najuspešniji preduzetnici?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zašto su dvadesetogodišnjaci najuspešniji preduzetnici?

    Kada je u pitanju posao većina investitora traže preduzeća sa menadžment timom koji ima iskustva i uspeha u formiranju timova, pisanju biznis planova, upravljanju…

    Kao i u svim drugim aspektima života, praksa i iskustvo omogućavaju važne lekcije za konstantan razvoj i poboljšanja. Ipak, “grand slam” u preduzetnišvu dolazi sa mladim direktorima koji su u svojim dvadesetim, piše Forbes.

    Neki od najuspešnijih preduzetnika našeg vremena počeli su upravo u ovim godinama svog života.

    Google su osnovali Sergej Brin i Lari Pejdž kada su imali 25 godina. Stiv Džobs je imao tek 21 godinu kada je sa dvadesetšestogodišnjim Stivom Vozjakom pokrenuo Apple. Bilu Gejtsu je bilo tek 20 kada je pokrenuo prču o Microsoftu sa Polom Alenom koji je tek dve godine stariji. Najpoznatiju društvenu mrežu Facebook Mark Cukerberg je lansirao kad je imao tek 20 godina. Sem Volton je imao 26 godina kada je pokrenuo Wal Mart.

    Jedan od glavnih razloga zašto mladi preduzetnici grade neverovatno uspešne kompanije je u činjenici da u suštini oni nemaju šta da izgube. Većina ovih preduzetnika u trenutku kad su osnivali svoje kompanije nisu živeli u velikim kućama, nisu imali hipoteku, niti su otplaćivali automobil, nisu imali neki specifičan način života koji je bilo neophodno održati.

    Za razliku od njih, neko ko pokreće kompaniju sa nešto više godina života rizikuje sve. Do tog trenutka stariji preduzetnici već su navikli na jake plate, život u dobrom kraju sa udobnim automobilom, a možda i kreditom za neki luksuzniji četvorotočkaš. Verovatno imaju i porodicu, pa će dobro razmisliti o mogućnosti gubitka života za koji su do sad naporno radili. Stoga će pokretanje posla uvek biti veoma proračunato i konzervativno.

    Kako nemaju šta da izgube, mladi preduzetnici su korak ispred, i na probleme mogu da gledaju sa potpuno drugačijeg aspekta koji će ih verovatno dovesti i do sjajnog rešenja. Ono što nosi mlade osobe koje su zaplovile u poslovni svet je energija. Bil Gejts je rekao da u svojim dvadesetim nikada nije iskoristio slobodan dan.

    Umovi mladih preduzetnika koji nisu imali prethodnog iskustva nisu opterećeni stereotipima i razmišljanjima da određene stvari treba rešavati na utvrđeni način, misao inače pristuna u mnogim kancelarijama za sastanke. Shodno tome njihova rešenja su nova, inovativna i izuzetna.

    Ako imate dvadeset i nešto godina nkada neće postojati bolji period da se okušate u preduzetništvu. Ako ne uspete u poduhvatu, to će svakako bii jedno od najboljih životnih iskustava iz kog možete naučiti mnogo.

     
    I.M.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE