Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nis isplaćuje dividende

    Kakva je bila godina za NIS?

    Naftna industrija Srbije (NIS) saopštila je da je ta kompanija u 2012. godini investirala u razvoj maloprodajne mreže preko 13 milijardi dinara.

    Iz kompanije su najavili da u 2013. godini nameravaju da nastave razvoj nacionalnog brenda „NIS Petrol“, sa ciljem da ga izvede na lidersku poziciju na nacionalnom tržištu naftnih derivata.

    Temelj budućeg uspeha postavljen je u godini koja je na izmaku – brend je dobio savremeno vizuelno rešenje – trobojku, koja spaja boje ruske i srpske zastave, čime je započeta velika kampanja modernizacije i rebrendiranja mreže benzinskih stanica „NIS Petrol“.

    Rekonstruisano i rebrendirano preko 200 stanica, a efikasnost rada mreže povećana je zahvaljujući uvođenju najsavremenijih ekoloških tehnologija i tehnologija uštede energije.

    Godina koja je na izmaku bila je godina početka regionalne ekspanzije brenda – 21. decembra je na teritoriji Bosne i Hercegovine počelo s radom šest benzinskih stanica „NIS Petrol“, što je prvi korak u procesu razvoja mreže na prigraničnim teritorijama zemalja susednih Srbiji. U razvoj maloprodajne mreže NIS-a, kako u Srbiji, tako i u Bugarskoj, Bosni i Hercegovini i Rumuniji, u 2012. godini ukupno je iz sredstava NIS investirano preko 13 milijardi dinara.

    „Razvoj nacionalne mreže benzinskih stanica ‘NIS Petrol’ je jedan od naših strateških zadataka za 2013. godinu. Uspeh tog brenda umnogome predstavlja zalog uspešnog poslovanja NIS u Srbiji i garanciju da će kompanija očuvati svoj udeo na domaćem maloprodajnom tržištu, što je posebno važno u uslovima ekonomske krize“, istakao je generalni direktor NIS Kiril Kravčenko i dodao da je za NIS, ne manje važan i razvoj maloprodaje van granica Srbije, uključujući i premijum segment.

    Upravo zato NIS uvodi nove standarde usluživanja kupaca, nove tehnologije u radu stanica, pažljivo prati kvalitet goriva na svojim benzinskim stanicama i primenjuje fleksibilnu politiku cena, rekao je prvi čovek NIS-a.

    „Siguran sam da ćemo u nastupajućoj 2013. godini uspeti da postanemo još otvoreniji i efikasniji u toj oblasti našeg poslovanja“, poručio je Kravčenko.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE