Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Koje trendove u potrazi za poslom donosi 2013?

    Pored načina na koji će društveni mediji promeniti biznis tokom ove godine, tehnologija postepeno menja i način na koji tražimo posao. Davno je prošlo vreme slanja otkucanih, odštampanih radnih biografija potencijalnom poslodavcu, a evo koje trendove bi 2013. mogla da donese u potrazi za poslom.

    Vizuelno je u fokusu

    Vizuelni mediji su u porastu što će svakako uticati i na način na koji tražimo posao. Društveni medij koji je najbrže dostigao cifru od 10 miliona poseta na mesečnom nivou je Pinterest čiji su osnovni sadržaj fotografije propraćene minimalnim tekstom. Oni koji su u potrazi za poslom ne bi trebalo da previde moć vizuelnih medija. Šta to znači kada je u pitanju potraga za novim poslom? Obratite pažnju na fotografiju u okviru svog LinkedIn profila, a ukoliko ste malo smeliji sastavite rezime u vidu infografike. Na ovaj način vaše veštine i kvalifikacije biće dostupne u vizuelnom formatu koji je pogodan za deljenje. Takođe, sebe kao profesionalca možete da predstavite i u okoviru video CV-ja.

    Potraga za poslom biće više društvena

    U proteklih nekoliko godina društveni mediji postali su deo svakodnevnog života, a tokom ove postaće još značajniji u potrazi za poslom. Oko 92 odsto osoba koje regrutuju novu radnu snagu priznaje da koristi društvene medije kako bi popunili upražnjene pozicije i istražili kandidate. Stoga, ako već niste, priključite se svim glavnim društvenim mrežama, a ukoliko posedujete profile ne zaboravite da ih „očistite“ od neprikladnih slika i statusnih poruka i zamenite ih informacijama o vašim profesionalnim dostignućima. Kako prostor društvenih medija nikad ne ostaje statičan previše dugo, obratite pažnju na nove „zvezde“ društvenog povezivanja.

    Specijalizovani prostori za svaku industriju

    Iako su još uvek dominantni sajtovi na kojima se oglašava potraga za novom radnom snagom u svim mogućim oblastima, sve više se uviđaju prednosti posebnih niša za svaku sferu poslovanja. Pored toga što će ovakvi specijalizovani prostori omogućiti lakšu pretragu za idealnom pozicijom u određenoj branši i kandidati bi trebalo da se fokusiraju na ono što ih zaista interesuje i u čemu mogu da se istaknu. Umesto na one koji mogu da obavljaju sve poslovne zadatke, tokom 2013. poslodavci će se fokusirati na potragu za specijalistima.
    I.M.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE