Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Financial Times proslavio 125. rođendan

    Financial Times proslavio je 125. rođendan kampanjom pod sloganom ’Još uvek utiremo put globalnom biznisu’. Od proslave mogli su profitiraju i čitaoci budući da su mogli da uplate pretplatu po specijalnoj ceni od 125 dolara, a za oglašivače je bila predviđena posebno povoljna cena oglasa. Financial Times (FT) je pionir naplate sadržaja na internetu, a prošle godine su sa 300.000 pretplata na digitalno izdaje FT.com premašili pretplatu štampanog izdanja.

    Dvocifren je i rast prodaje mobilnih aplikacija. Veselje je podeljeno i sa stanovnicima Njujorka puštanjem balona iznad finansijskih institucija, a prvog maja Empire State Building biće osvetljen bojom lososa koja je zaštitni znak ovih poslovnih novina.

    Što se poslovnog modela tiče, FT želi da uobičajeni model zarade 80% od oglasa i 20% od prodaje čitaocima izjednači na pola-pola, s time da 30% prihoda planiraju od digitalnih izdanja. Komentarišući borbu za čitaoce sa konkurentskim The Wall Street Journalom, Bloombergom i Reutersom, svoj uspeh tumače tekstovima koji su „fokusirani kao laserski zraci, oslobođeni uticaja politike i daju dobar pregled svetskih finansija“.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE