Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako se oblače ljudi koji se bave komunikacijama?

    Kada bi vas stavili pred zadatak da pogodite ko se od vama nepoznatih poslovnih ljudi bavi odnosima s javnošću ili reklamiranjem, verovatno ne biste mnogo pogrešili – odlučili biste se za osobe koje su odevene po poslednjoj modi, atraktivno, kao ljudi koji prodaju ideje. Kako bi to poslovni savetnik Liza Batler rekla:“ Kao ljudi koji su se obukli za svoju poslovnu ulogu“.

    Koliko je važna odluka koju svako juto donosite sa šoljom kafe u ruci i svaki čas pogledom na sat, a koja se odnosi na izbor garderobe za taj dan, znate i sami. Nije u pitanju samo vaša slika za druge, već i vaš lični osećaj udobnosti, funkcionalnosti i na kraju zadovoljstva.

    Kada se zaposleni koji se bave odnosima s javnošću ili reklamiranjem obrate Lizi Batler po savet, ona im ukratko kaže:“Trudite se da na poslu ne budete ofingeri za odela. Vaša odeća ne treba da bude deo komunikacije. To ometa. Sigurno ne želite da vaša odela govore glasnije od vaših reči i dela“.

    Šta je o odevanju po mišljenju Batlerove najvažnije da znaju ljudi koji se bave ovakvim kreativnim zanimanjima:

    Prvo se osećajte komforno u svemu što nosite. Nemojte glumiti, jer niste na sceni. Vaša odeća treba da predstavlja vašu pravu ličnost. To što mislite da ste sledeći Cukerberg, ne znači da treba da se na poslu pojavljujete u Adidas izdanju. Svako preuzimanje uloge neće ostati neopaženo.

    Ako ipak želite da se izdvojite iz gomile, ne preterujte. Najbolje je da se uz klasičan stil poslovnog odevanja obratite detaljima – muškarci mogu da razbiju monotoniju šarenim čarapama ili maramom u reveru, a ženama su neobični kaiševi, šnale i slični detalji glavni aduti.

    Ipak, pažljivo sa detaljima. Ako nosite atraktivnu i veću ogrlicu koja sve vreme zvecka, budite sigurni da su drugi na sastanku više slušali njen zveket  nego ono o čemu ste govorili.

    Oblačite se tako da se uklopite. Kada nastupate pred klijentima, nastupajte kao stilski ukomponovan tim. A, drugo, ako se spremate za važan sastanak gde ćete izlagati svoj posao i ideje, potrudite se da saznate kome se predstavljate i potrudite se da se koliko toliko prilagodite njihovom stilu. Nije dobro da previše štrčite.

    Sledite vođu. Ovo se odnosi na situaciju kada zajedno idete na sastanak. Opet se potrudite da nastupate kao tim bez previše ispada u redovima. Poznajete stil lidera, pa se njem prilagodite.

    I, oblačite se shodno svojim godinama. Bez obzira da li se bavite kreativnim poslom i bez obzira koliko ste kreativni, svoju garderobu prilagodite svojim godinama. Nije sasvim primereno da se kao „veteran“ u kancelariji pojavljujete obučeni kao razdragani dvadesettrogodišnjak. Možda ste u duši, ali nemojte to pokazivati garderobom.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pikwizard

    Piše: M.P.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE