Dinkić: Laka industrija će imati posebno mesto u strategiji reindustrijalizacije
Ministar finasnija i privrede Mlađan Dinkić izjavio je da će laka industrija, poput tekstilne, imati posebno mesto u novoj strategiji reindustralizacije Srbije, koja će biti predložena Vladi.
Tokom posete fabrici Golden Lady u Loznici, Dinkić je rekao da ta fabrika izvozi robu u vrednosti od 100 miliona evra na rusko tržište, da su otvorili novi logistički centar u oktobru i da imaju nameru da ove godine dograde novi pogon od 6.000 kvadratnih metara i zaposle novih 200 ljudi u Loznici.
Prema njegovim rečima, Golden Lady će ove godine u Srbiji imati više od 2.000 zaposlenih ljudi, pri čemu se najveći deo proizvodnje odvija u Loznici, a jedan deo u Valjevu.
"U Loznici je logistički centar i odavde nedeljno ide od 13 do 15 kamiona sa robom visokog kvaliteta za kupce u Rusiji", rekao je Dinkić.
Kako je istakao, Srbiji je potrebno još ovakvih investicija, a grad Loznica i republička vlada daće punu podršku da ova fabrika što pre proširi proizvodnju i zaposli nove ljude i dodao da u fabrici sada radi 800 radnika, a do kraja godine će ih biti 1.000. Dinkić je naglasio da su, imajući u vidu primer Golden Lady, novi italijanski investitori zainteresovani za ulaganje i u industrijsku zonu u Loznici i dodao da se radi o vrhunskim kompanijama iz Italijje.
"Ako imamo uspeh jedne fabrike u jednom gradu, to je najbolja preporuka za dolazak novih investitora", rekao je Dinkić.
On je naveo da je cilj vlade da se do kraja mandata popuni industrijska zona u Loznici i zaposle novi radnici, jer je nezaposlenost najveći problem u Srbiji.
Predsednik Upravnog odbora Golden Lady, Karlo Marioti, izjavio je da je ta kompanija veoma zadovoljna podrškom koju dobija od grada Loznice i Vlade Srbije i izrazio nadu da će moći da nastave sa investiranjem u Srbiju kao i do sada. Marioti je istakao da je optimističan po pitanju budućnosti, imajući u vidu globalnu ekonomsku situaciju.
Ova kompanija osnovana je 1967. godine, godišnje proizvede više od 400 miliona pari ženskih čarapa, a pored čarapa u proizvodnom asortimanu ima i donji veš, kupaće kostime, pidžame i druge tekstilne proizvode.