Koliko košta vizuelni identitet najvećih svetskih brendova?
Dobar logo krucijalan je za vizeulni identitet kompanije i brenda. Neke od najpozanitijih svetskih kompanija u stvaranje logotipa uložile su do neverovatnih 211 miliona dolara, a neke ovaj grafički simbol nije koštao ni jednog centa.
Pepsi je tako nedavno rešio da redizjanira flašicu ali je zadržao logotip koji je dobio novo rešenje pre pet godina što je kompaniju koštalo milion dolara. Saznajte koliko je London platio logo prošlogodišnjih Olimpijskih igara, koliko BBC svoje prepoznatiljivo grafičko rešenje, a koliko su za vizuelni identitet itdvojile tehnološke kompanije.
What's your reaction?
AGON by AOC
0
Aleksa Stanić
0
auto
0
automobil
0
beograd
0
bitno
0
branislav tiodorović
0
čipovi
0
digitalni marketing
0
E-commerce Asocijacija Srbije
0
elektricni
0
enterijer
0
fashion and friends
0
fijat
0
Fleg fudbal
0
Fond za razvoj
0
Forma Ideale
0
gejming
0
Google prevodilac
0
Google translate
0
Grand Kopaonik
0
Honor magicbook 14
0
HTEC
0
institu za majku i dete
0
koronavirus
0
lutka
0
Michelin vodič
0
migranti
0
minimum
0
miran san
0
MK Group
0
monitori
0
na proleće
0
nagrada
0
Nemačka
0
nestašica
0
One&Only Portonovi
0
parking
0
populacija
0
preminuo
0
primanje četvrte doze
0
restorani
0
sabic
0
SoMo Borac
0
spavanje
0
srbija
0
Stada
0
subvencije za preduzetnike
0
superdry
0
svet
0
tehnika
0
tinejdžer
0
troskovi
0
važno
0
vozac
0
weCAN
0
XIAOMI
0
zalihe
0