Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Uspešni rizikuju i tako rastu

    Mnogo ljudi je na ovom svetu došlo do tajne formule uspeha. Mnogo ih je koji su pronašli načine da zadovoljni vode svoj posao, da uživaju u njemu, da pri tom udobno žive.

    Jedan je sigurno i Luj Robitej, plesač, umetnik, Kanađanin koji je ujedno i uspešan biznismen. Vodi kompaniju punu umetnika i plesnih dela. Kao umetnički direktor plesne trupe Ballet Jazz Montreal već petnaest godina rešava probleme ove kompanije, plesača, agenata, ugovora, honorara, organizacije gostovanja, brine o novcu i ostalom što se podrazumeva u svakom poslu.

    „Uspeh je velika, velika reč. Svi mislimo da je jedini put u životu i stalno ga tražimo. To je veoma stresno i napeto. Najvažnije je dati najbolje od sebe, imati ciljeve i ostvarivati ih. Ako sve to prati uspeh, onda ste veoma srećan čovek. Šta god uspeh bio za svakog od nas, važno je da omogućava rast i napredak i pojedinca i zajednice. Za neke uspeti znači imati novca, profitirati, a za mene je doći do ljudi, lepotom prići ljudima, „dodirnuti ih“, o večnoj temi uspeh priča Luj Robitej, plesač sa velikim scenskim iskustvom i uspešan umetnički direktor jedne od najvećih svetskih plesnih trupa koju je Beograd sa strpljenjem čekao više godina i dočekao – Ballet Jazz Montreal konačno je zaplesao i kod nas u okviru desetog „Beogradskog festivala igre“.

    Da bi bio uspešan umetnički direktor, Robitej je promenio i svoje ciljeve. „Kao plesač, bio sam egocentrik i tako u ovoj umetnosti mora biti. Sada sam odgovoran za grupu ljudi, brinem za njih, komuniciram, delim emocije. Tako su se i moji ciljevi promenili – od prvih, plesačkih do trenutne brige za ljude sa kojima radim. To vam je nešto kao roditeljstvo, dok sam kao plesač bio dete“, kaže Robitej koji je odličan lider sudeći po tome koliko ga saradnici cene, kao i po prepunjenom rasporedu nastupa BJM trupe.

    Na pitanje „Da li biti dobar lider znači biti naučen liderstvu ili je to talenat i dar?“ Robitej iz ličnog iskustva kaže da je tu veoma umešana intuicija. „Nisam učio školu za ovo što danas radim, niko mi nije ukazao šta je to što dobar lider mora da zna. Nisam ja ni nadprosečno inteligentan. Oslanjam se na osećaj, intuiciju, senzibilitet koji imam da sa svojim timom razmenjujem ideje, želje, strasti. Tako je, verujem, u svakoj kompaniji – morate davati, deliti sa drugima. Vi komunicirate sa ljudima“.

    Ceo tekst moći ćete pročitati u magazinu BizLife

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE