Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sharapova postala zaštitno lice brenda Porsche

    Nemački proizvođač luksuznih automobila Porsche izabrao je trenutno drugu teniserku sveta Mariju Sharapovu za zaštitno lice u naredne tri godine.

    „Ovo je specijalan dan za mene. Ima tu privilegiju da sarađujem sa najboljim svetskim brendovima, ali biti partner kompanije kao što je Porsche je velika čast,“ rekla je Sharapova muzeju kompanije u Študgartu.

    Na svojoj Facebook strani Sharapova je napisala da „nije dobra kada je čuvanje tajni u pitanju, ali da je ovu čuvala tri meseca.“

    Prema rečima direktora kompanije Matthiasa Mullera, Sharapova je perfektan izbor, jer su njen profil i harizma idealni za Porsche.

    Sharapova zarađuje čak 20 miliona dolara godišnje samo od reklama, a pored Porsche-a, ona je i zaštitno lice kompanija Nike, Cole Haan, Evian, Tag Heuer i Samsung.

    Time je sebe izgradila kao istinski globalni brend, jer ugovori sa ovim kompanijama potpisani su kao i ovaj sa Porsche-om, na više godina. Tako se praktično može reći da Sharapova može sutra mirno da se povuče iz profesionalnog tenisa, a da nastavi da živi samo od tih reklama. 

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE