Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    10 stvari koje će privući klijenta baš kod vas

    Ako ste do sad mislil da su najbolje cene i najbolja vrednost ono što mušterije najviše privlači, pogrešili ste – to je na dnu liste prioriteta klijenata. Prema nedovno sprovedenom istraživanju koje je sprovela ‘The Raing Group’, saznajemo kojih su to deset stvari koje će klijenta privući vama, a ne nekoj drugoj konkurentnoj kompaniji.

    1.       Nove perspektive i ideje

    Da klijenti mogu da dijagnostifikuju svoje probleme i da ih reše, oni se ne bi obratili vama već bi to sami uradili. Zaključak je da se oni okreću vašoj firmi jer im je potrebna pomoć. Morate da budete u stanju da donesete nešto novo što njima ne bi palo na pamet.

    2.       Budite spremni da sarađujete

    Klijenti ne žele da im prodate tek tako nešto, čak iako je to nešto divno. Oni žele da se sa njima radi kako bi se postigao zajednički cilj. U idealnom slučaju klijenti žele da postanu sastavni deo njihovog uspeha.

    3.       Imajte poverenja u vašu sposobnost da postignete željene rezultate

    Kupci neće kupiti od vas ako ne možete da ih ubedite da će im vaša firma i njena ponuda zaista doneti obećane rezultate. Nemoguće je da ubedite u to klijenta, ako sami ne verujete da ste sposobni da ostvarite. Morate da učinite vaše poverenje zaraznim.

    4.       Pažljivo slušajte klijenta

    Kada klijenti opisuju sebe i svoje potrebe, često se osete kao da neko samo čeka pauze u razgovoru, kako bi krenuo da izlaže ponudu. Da biste zaista slušali, morate da postisnete svoj unutrašnji glas i da zaboravite svoje ciljeve. Zapamtite- radi se o kupcu, ne o vama.

    5.       Razumite sve potrebe vašeg klijenta

    Nije dovoljno da “povežete tačke” između kupaca i ponude vaše kompanije. Takođe je važno da se povežete sa ljudima na koje će vaša ponuda uticati, i da razumete kako će vaši klijenti na osnovu onoga što nudite zadovoljiti svoje lične potrebe, kao što je napredovanje u karijeri i sigurnost u poslu.

    6.       Pomozite klijentima da izbegnu potencijalne zamke

    Klijenti znaju da svaka poslovna odluka podrazumeva rizik, ali oni takođe žele vašu pomoć da se smanji taj rizik. Oni žele da znaju šta bi moglo da krene naopako, i šta je bilo pogrešno u sličnim situacijama pa na osnovu toga korake koje treba preuzeti da se ovi problemi ne bi ponovili.

    7.       Ponudite više rešenja

    Klijenti žele i očekuju da imate osnovnu veštinu prodaje, definisanja i predlaganja izvodljivih rešenja. Ta sposobnost jeste “cena ulaska” ali sama po sebi nije dovoljna da pobedi u konkurentoj situaciji prodaje.

    8.        Komunicirajte i blagovremeno podelite sve informacije

    Klijenti mrze spinovanja oko ključnih stavova ponude. Oni žele da im bude jednostavnimi jasnim jezikom rečeno sve što je bitno. Bez iznenađenja, i informacija u poslednjem trenutku.

    9.       Povežite se sa klijentom

    Na kraju krajeva, svaka prodajna situacija podrazumeva uspostavljenje veze između dve osobe koje vole i veruju jedno drugom. Kako je jedan veliki maestro prodaje rekao: “Da su sve stvari jednake, većina ljudi bi radije kupovala od nekog koga vole…I to je istina čak i kad sve stvari nisu jednake”.

    10.   Ponudite vrednost koja vredi više od drugih opcija

    Ukoliko ne možete da dokažete klijentu da je kupovina kod vas prava poslovna odluka, on može i treba da se obrati nekoj drugoj firmi za pomoć.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE