Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Rok za obilaznicu oko Beograda 18 meseci

    "Koridori Srbije" traže da obilaznica oko Beograda, kao ključna deonica Koridora 10, bude završena za 18 meseci. Za izgradnju obilaznice zainteresovano pet stranih kompanija, ali prvo se mora obezbediti novac za eksproprijaciju.

    Pet stranih kompanija, koje su zainteresovane za finansiranje i izgradnju obilaznice oko Beograda, imaju rok do 14. juna da dostave ponude "Koridorima Srbije". Reč je o kineskom "Sinohidru", češkom "Metrostavu", a u igri su i dve italijanske i jedna izraelska firma.

    Prispele ponude će se dostaviti Vladi Srbije sa predlogom najboljeg rešenja. Međutim, kako, za "Novosti" kaže direktor "Koridora" Dmitar Đurović, u izgradnju se neće ulaziti dok Vlada ne obezbedi oko 35 miliona evra potrebnih za eksproprijaciju.

    Naš je plan da se ugovor potpiše na rok izgradnje od dve godine, ali da radovi budu završeni u periodu od godinu i po dana, jer obilaznica oko Beograda je jedna od ključnih deonica drumskog Koridora 10. Da se obilaznica oko prestonice na potezu Batajnica – Dobanovci – Bubanj potok završi u punom profilu auto-puta, prema najgrubljim procenama, potrebno je oko 250 do 300 miliona evra.

    Dan ranije, u medijima se pojavila informacija da predstavnike Evropske unije (EU), koja finansira neke deonice Koridora 10, zabrinjavaju konstantna kašnjenja u izgradnji istih.

    Na obilaznici oko Beograda preostalo je da se uradi još oko 20 kilometara poluauto-puta od mosta na Savi do tunela Straževica i deset kilometara punog profila auto-puta od Straževice do petlje Bubanj potok.

    Intenzivni pregovori vode se oko kompletiranja mosta preko Save i dela ostružničke petlje u dužini od oko tri kilometra, zatim na Sektoru četiri treba da se kompletira još šest kilometara trase, a na Petom sektoru kilometar i po trase leve trake auto-puta, tri mosta i leva cev tunela Straževica.

    Preduzeće "Koridori Srbije" uputiće u sredu opomenu pred raskid ugovora češkoj firmi "Suptera", kojoj je poverena izgradnja tunela Bancarevo na istočnom kraku Koridora 10. Kako kaže Đurović, ova firma radove ne izvodi punim kapacitetom u skladu sa ugovorenom dinamikom.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE