Kriza italijanske štampe
Prodaja italijanske novinske industrije je u proteklih pet godina opala je za petinu, dok su prihodi od reklamiranja pali na nivo iz 1991. godine, saopštila je Italijanska novinska federacija (FIEG).
U proteklih pet godina, odnosno od 2007, prodaja dnevnih novina je opala za 1,15 miliona primeraka, što je pad od preko 22 odsto, kaže se u izveštaju Federacije.
Broj prodatih primeraka opada od 2001. godine, uz "skroman" izuzetak 2006. godine. Taj pad je, međutim, ozbiljniji od početka ekonomske krize 2008. godine, dodaje se u izveštaju.
U pogledu prihoda od reklama za dnevne listove, prošla godina je bila najgora u proteklih 20 godina, pošto su prihodi na godišnjem nivou opali za 14,3 odsto na 7,4 milijarde evra.
Nedeljnici i mesečni magazini su prošli bolje od dnevnih listova, ali su takođe osetili posledice krize, kaže se u izveštaju.
Čelnici FIEG pozvali su vladu da ponovo razmisli o podsticajima za pružanje podrške tom sektoru.