Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Proslavljena desetogodišnjica Dana Dunava u našoj zemlji

    Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede – Republička direkcija za vode i Coca-Cola Sistem uz podršku više od 350 partnera iz vladinog i nevladinog sektora ove godine su obeležili jubilarni Dan Dunava koji ima međunarodni karakter. Tokom niza godina kampanje u Srbiji ostvareni su zavidni rezultati – u 28 gradova širom Srbije realizovano je rekordnih 130 aktivnosti a poruke o važnosti očuvanja i zaštiti Dunava stigle su do tri miliona ljudi.

    Centralna proslava je održana na Zemunskom keju u Beogradu, gde je pripremljen edukativno – zabavni program za sve posetioce. U okviru programa koji je bio posvećen najmlađima, zainteresovani su imali priliku da učestvuju u kreativnim, likovnim i dramskim radionicama, oslikavanju drvenih čamaca, kao i da pokažu svoje znanje o Dunavu i rekama u kvizu. Takođe, svi posetioci su mogli da pogledaju i mini kolaž kojim je ukratko predstavljeno deset godina kampanje u Srbiji.

    Tokom deset godina kampanje u 28 gradova širom Srbije uz podršku 350 partnera, relizovano je rekordnih 130 edukativnih aktivnosti, zatim akcija čišćenja reka i sakupljanja otpada pogodnog za reckilažu. Poruke o važnosti očuvanja i zaštiti Dunava stigle su do tri miliona ljudi. 

    Dan Dunava je 2004. godine ustanovila Međunarodna komisija za zaštitu reke Dunav (ICPDR) i od tada se slavi u zemljama dunavskog regiona. Već sledeće godine Coca-Cola i Coca-Cola Hellenic Srbija su ozvaničili partnerstvo sa ovom međunarodnom institucijom pod nazivom „Partnerstvo za zeleni Dunav“ u cilju unapređenja i očuvanja ove najduže i najznačajnije evropske reke što predstavlja prekretnicu u razvoju kampanje u Srbiji. U proteklim godinama su pokrenute brojne značajne aktivnosti koje su umnogome doprinele podizanju svesti o značaju očuvanja ekosistema Dunava.  U okviru Eko kampa studenti su imali priliku da saznaju više na temu važnosti očuvanja voda, od strane volontera očišćeno je Veliko ratnog ostrva a u akcijama čišćenja reka širom zemlje prikupljeno 1,7 tona otpada pogodnog za reciklažu.  U saradnji sa Udruženjem novinara Srbije i Nezavisnim udruženjem novinara Srbije organizovan je konkurs na temu „Zato što volim Dunav“  a brojni zaljubljenici u prirodu i reke imali su prilike da učestvuju u istoimenom foto konkursu koji je organizovan u saradnji sa magazinom National Geographic. Prošle godine je započeta  revitalizacija jedinstvene prirodne oaze na Adi Huji nazvanoj Supernatural park a ove godine će biti postavljen sistem za navodnjavanje povodom jubileja kampanje u Srbiji. 

    Od svih 14 zemalja članica Međunarodne komisije za zaštitu Dunava, u proteklih pet godina u Srbiji se održavaju najmasovnije edukativne aktivnosti i akcije očuvanja ekosistema ove najduže i najznačajnije evropske reke.

    Tradicionalni Dan Dunava pružio je građanima širom Srbije  znanje o rekama i njihovom ekosistemu i ukazao na koji način čuvati i racionalno upotrebljavati  vodne resurse, koji su od izuzetnog značaja za sve buduće generacije. Iz godine u godinu aktivnostima se pridružuje sve više partnera, gradova, ali i građana koji se aktivno uključuju u kampanju i nesebično pružaju svoj doprinos u očuvanju voda. Od svih 14 zemalja članica Međunarodne komisije za zaštitu reke Dunav, u proteklih pet godina u Srbiji se održavaju najmasovnije aktivnosti.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE