Renault-Nissan ulaže 2,5 mlrd dolara u Indiju
Renault-Nissan planira u naredne četiri godine da uloži 2,5 milijarde dolara u Indiju, gde namerava da poveća prodaju automobila plasmanom novih modela.
Kompanija nastoji da znatno poveća prodaju u Indiji i u tom cilju namerava plasirati dva nova modela automobila proizvedena u lokalnim fabrikama, objavio je Wall Street Journal, pozivajući se na šefa tog proizvođača automobila Carlosa Ghosna.
Ghosn je rekao da automobili razvijeni u Indiji takođe mogu da se izvoze i na druga brzorastuća i tržišta u razvoju, kao što su Kina, Rusija, Južna Afrika i Brazil.
Pored toga, objavljeno je da rukovodstvo Renault-Nissana očekuje da će ove godine njihov udeo na indijskom tržištu dostići pet posto, a da u narednim godinama će porasti na 15 posto.
Ovakve investicije imaju smisla, imajući u vidu da se većina automobilskih giganata, od početka krize, u svojim bilansima prodaje "žali" na pad u Evropi, a da im prosek "vadi" upravo prodaja na trećim, pre svega azijskim tržištima.