Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Poslovanje Carlsberga stabilno u prvoj polovini godine

    Imajući u vidu prilično nestabilno tržište, tokom prva dva kvartala 2013. godine Carlsberg Srbija Grupa poslovala je dobro, čemu su pomogle najnovije inovacije iz Čelareva.

    “Na relativno nestabilnom tržištu, mi smo nastavili da ispunjavamo svoju misiju, a to je unapređenje tržišta novim, veoma probojnim inovacijama. Lav Crveno, naš poslednji novitet, pokrenuo je novi tržišni segment piva, napravljenih da se posebno dobro slažu sa hranom”, rekao je Ralph Zigerlig, generalni direktor kompanije Carlsberg Srbija Grupa.

    “U prvih šest meseci 2013. godine uspeli smo sa brendom Lav da dodatno sustignemo tržišnog lidera. Takođe, relansiranjem brenda Merak adekvatno smo reagovali na tržišni trend sve veće tražnje potrošača za pristupačnijim proizvodima”, dodao je on.

    Kao deo Grupacije koja je globalno fokusirana na kupce, Carlsberg Srbija Grupa organizovala je tokom prvih šest meseci 2013. godine mnogobrojne treninge i edukativne događaje za partnere koji su izazvali veliko interesovanje potrošača i kupaca koji su raspoloženi za istraživanje sveta piva.

    Carlsberg Srbija Grupa zaposlila je tokom prva dva kvartala 2013. godine 23 novih ljudi, a „Program za lidere budućnosti“ će i ove godine za dvoje mladih obrazovanih ljudi otvoriti vrata izazova i prilika za usavršavanje. Program je ove godine ponovo veoma zainteresovao mlade lidere, privukavši 550 kandidata.

     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE