Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    6 stvari koje nikada ne bi trebalo da objavljujete na društvenim mrežama

    Društvene mreže su omogućile da se misli i ideje podele sa hiljadama virtuelnih stranaca, bukvalno za samo nekoliko sekundi. Gledajući svet oko vas i slušajući o stavovima, mišljenjima i životima drugih, dobijete misao o nečemu i buum!, odjednom ceo svet može da je čuje (pročita).

    Pre nego što kliknete „objavi“, učinite sebi uslugu: prođite kroz ovih nekoliko saveta šta nikako ne bi trebalo da objavite na društvenim mrežama. To može spasiti sramote i vas i druge.

    Napadni sadržaji – Odakle početi? Postoji toliko poruka koje spadaju u ovu kategoriju. Slike, surove šale, psovke… Samo su neki od primera koji mogu izazvati neugodnost drugima, a i vama nakon nekog vremena ukoliko shvatite da ste vašom objavom nekoga povredili.

    Napadi na određene ljude – Ako ste na neki način povređeni ili oštećeni, možda ćete osećati da je opravdano da tako nešto podelite na društvenim mrežama. Ovakva vrsta javne sramote često govori više o vama nego o osobi o kojoj govorite. Ovakvim pristupom šaljete poruku da ne poštujete druge i možete izgubiti poverenje ljudi koji veruju u vas.

    Objavljujete tuđe statuse kao svoje – Svaki put kada koristite tuđi sadržaj, a da ne citirate originalne objave – povlači prilično ozbiljan rizik. Zapamtite da je kršenje autorskih prava ozbiljno krivično delo koje može dovesti do pravnog postupka.

    Negativne reči o šefu ili saradniku – Društvene mreže nisu mesto na kome treba da se žalite i govorite protiv vaših zaposlenih, saradnika, šefova. Takođe nije mesto za davanje konkretnih detalja o greškama koje su vaši saradnici napravili ili o tome šta vam je tačno šef rekao. Deljenje ovih informacija na društvenim mrežama ne samo da nije profesionalno, u retkim okolnostima može biti osnov za pravnu radnju.

    Deljenje privatnih razgovara (bez dozvole) – Da li ste ikada primili poruku koju niste mogli, a da ne podelite sa drugima? Bez obzira da li je to pohvala za vas, za ono što ste uradili ili nešto drugo, ne bi bilo loše da pre objave zatražite dozvolu za to.

    Deljenje informacija koje nisu proverene – Pre nego što razmislite o postu ili članku koji može biti kontraverzan ili senzacionalan, obavezno prvo uradite „domaći zadatak“. Deljenje informacija koje su jednostavno netačne možete poslati poruku da ste naivni ili da niste dovoljno zainteresovani da proverite činjenice.

    Ono što danas objavite ostaje zauvek na društvenim mrežama. Dobro razmislite da li to želite da uradite.

    Izvor: BIZLife/Strani mediji

    Foto: Pixabay

    Piše: D.A.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE