Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posao za mlade u okviru novog koncepta advertisinga

    Mladima u Srbiji na jesen će se pružiti prilika da se zaposle u okviru novog koncepta advertisinga koji stiže u Srbiju.

    Sign spinning predstavlja kombinaciju ekstremnih sportova i gerila marketinga, i skup je trikova koji, uz bacanje, okretanje i hvatanje brendiranog znaka, direktno komuniciraju sa svakim potencijalnim klijentom.

    Prema rečima idejnog tvorca ovog načina oglašavanja Maksa Durovića, čija se franšiza na jesen otvara i u Srbiji, kompanija namerava da pokrene saradnju sa Fakultetom za sport i fizičko vaspitanje.

    „Moj cilj je da zaposlimo mlade ljude, pre svega od 16 do 25 godina, da im omogućimo stalno zaposlenje ili (studentima) džeparac – 10 ili 30 sati garantovanog posla nedeljno", navodi Durović.

    Prema njegovim rečima veštine neophodne za ovaj posao lako je naučiti, ali ih je teško usavršiti. “Osnovne trikove ćete naučiti za jedan dan, ali je potrebno mnogo vežbe da bi spiner bio uspešan. Ja spinujem već 12 godina, i svake godine na takmičenju izgubim od nekog novog klinca koji ima neke nove veštine", objašnjava vlasnik kompanije AArrow.

    Sa ovim inovativnim, interaktivnim i jedinstvenim načinom oglašavanja Durović je započeo 2002. godine osnivanjem kompanije u Los Anđelesu. Već nakon tri godine otvorio je prvu međunarodu franšizu u Južnoj Koreji, nakon čega su usledile Australija, Južna Afrika, Peru, Francuska, Hrvatska, Poljska, Meksiko, Kanada, Portoriko… i sada Srbija. 

    Foto: Facebook/AarrowInc

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE