Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Veštine koje će biti na ceni: Kao prvo, privući novac bogatih

    Otkrijte koje su to poslovne veštine bez kojih će budućnost biti nezamisliva. Najprodavaniji pisac New York Times-a i profesor ekonomije na George Mason Univerzitetu, Tyler Cowen u najnovijoj knjizi ‘Average is over’, govori o nezamenljivosti računara i veštinama koje bi bilo dobro da savladate.

    Danas je za uspešan posao neophodno da imate osnovno znanje o radu na računaru. Tyler Cowen, autor 13 bestselera navodi da će i u budućnosti najviše profitirati oni koji ovo znanje poseduju, ali i ljudi koji imaju marketinško umeće, koji znaju kako da skrenu pažnju bogatih i uspešnih.

    Cowen ističe da će u godinama koje dolaze biti najtraženije psihološke veštine, jer će sve biti stvar marketinga i brendiranja. 

    Zašto su bitne marketinške veštine? Pomoću njih bolje upoznajete ponašanje potrošača, znate da istražujete tržište, umete da prezentujete marketinške ideje, uspešniji ste u poslovnoj komunikaciji kao i u odnosima sa javnošću.

    Moć ubeđivanja i sposobnost da nekoga motivišete da kupi baš vašu knjigu, najnoviji cd, prašak za veš, usisivač, šta god je potrebno – veština je koju će kompanije iz uslužnog sektora najviše tražiti. Najvažnije je privući ljude i njihov novac. Ako posedujete marketinške veštine, znaćete kako da prevaziđete primedbe i nečije inicijalno odbijanje, znaćete kako da prenesete entuzijazam u vezi sa nekom idejom. U eri informacija, nije bitna samo prava informacija, već volja da je sprovedete u delo.

    Cowen šaljivo navodi da će mnogi biti poput sveštenika, koji vernike poziva da se vrate u crkvu i daju milostinju.

    Marketinške veštine su i danas veoma tražene, ali njihova ekspanzija se tek očekuje, jer u zavisnosti od načina na koji se promoviše proizvod ili usluga firme, zavisi sve – potražnja za njima, ukupan rezultat firme, ali i vaša pozicija, plata, nagrađivanje, lična reputacija i poštovanje drugih ljudi.

    Tyler Cowen, kao profesor prestižnog Univerziteta, objašnjava da, što se više ekonomija bude vrtela oko marketinga, u ekonomskoj teoriji biće sve teže objasniti da je ova oblast podjednako važna kao i tradiconalne ekonomske nauke poput matematike, statistike i računovodstva.

    Ipak, svoje studente savetuje da je najbitnije da otkriju svoj poziv, ono u čemu su najbolji. A ne da se vode onim što je najauktuelnije. “Potrebno je da volite to što radite, nije svako rođen za programera, iako je to sjajno zanimanje”, ističe Cowen.  

    U svojoj knjizi profesor Cowen priča i o budućnosti računara, tako spominje aplikaciju koja se zasniva na veštačkoj inteligenciji, koja će ljudima u budućnosti davati savete u socijalnoj sferi. “Ljudi koji budu slušali mašine, bolje će proći u životu, biće u srećnom braku, imaće bolju ishranu, poljubiće se u pravo vreme, oni će uvek birati bolji tajming”, kaže autor bestselera i dodaje da ljudi treba da nauče da slušaju mašine.

    On dodaje da je sjajna stvar kod računara to što svako može da savlada rad na njima, a što se više oslanjate na pametne mašine, više želite da ih primenjujete. Kao primer navodi GPS, za koga kaže da je nesavršen, ali da je nesavršenost i u nama. Cowen objašnjava da je ovo pravac u kom će se svet menjati…”uskoro će se putevima voziti automobili na auto-pilotu, bez instrukcija vozača. Mislim da je to veliki plus za svet, ali ipak će učiniti da se svi osećamo pomalo glupavo”.

     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE