Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    IT kompanije moćnije od Coca-Cole

    Kompanija Coca-Cola nije više najbolji svetski brend, nakon što su je sa te pozicije svrgnuli prvoplasirani Apple i Google, koji zauzima drugo mesto. Od deset najmoćnijih, više od polovine je iz IT sektora.

    To je prvi put da ovaj proizvođač bezalkoholnih pića nije uspeo da zauzme prvo mesto na listi "100 najmoćnijih brendova sveta", koju od 2000. godine sastavlja konsultantska kompanija Interbrend.

    Analitičari ističu da silazak sa trona i pad na treće mesto ne znači da Coca-Cola zaista gubi moć, već samo da su u novoj eri na vrhu novi igrači, odnosno da IT sektor napreduje mnogo brže.

    To potvrđuje i činjenica da Coca-Cola, uprkos gubitka čelne pozicije, nije prestala da raste. Šta više, vrednost brenda je u protekloj godini porasla za dva odsto, na 79,2 milijarde dolara.

    Prema procenama Interbrenda, vrednost brenda Apple je 98,31 milijardu dolara, što je rast od 28 odsto u odnosu na prošlu godinu, dok Google vredi 93,29 milijardi dolara.

    Coca-Cola i te kako zna kako se radi marketing, ali IT kompanije sada dominiraju na vrhu i one su predvodnici nove marketinške zajednice.

    Brendovi kao što su Apple, Google i Samsung menjaju naše navike, naše ponašanje, način na koji kupujemo, način na koji komuniciramo. Oni su bukvalno izmenili naše živote, kažu čelnici Interbrenda.

    Lista 10 najmoćnijih:

    1. Apple
    2. Google
    3. Coca-Cola
    4. IBM
    5. Microsoft
    6. General Electric
    7. McDonald's
    8. Samsung
    9. Intel
    10. Toyota

    Kao uteha bivšem vladaru ostaje podatak da sa ovom listom najmoćnijih brendova nisu podudarni podaci koje ima Facebook.

    Naime, Coca-Cola ima 73,2 miliona "lajkova", u poređenju sa 9,8 koliko ima Apple, i 15,1 milionom, koliko ima Google.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE