Coca-Cola slavi 45 godina proizvodnje u Srbiji - BIZlife

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Coca-Cola slavi 45 godina proizvodnje u Srbiji

    Coca-Cola sistem ove godine slavi četiri i po decenije od trenutka kada je proizvedena prva flašica popularnog  svetskog napitka. Danas u tri fabrike 1.300 zaposlenih se stara da mnogobrojni napici stignu do potrošača širom zemlje i region,  a ukupna dodata vrednost Coca-Cola sistema ekonomiji Srbije dostiže 1,18 odsto BDP-a.

    Nedavno je u Pančevu otvorena prva od 45 teretana na otvorenom koje Coca-Cola sistem poklanja gradovima i opštinama širom Srbije, a povodom obeležavanja četiri i po decenije od početka proizvodnje čuvenog svetskog napitka u našoj zemlji.

    Posle 45 godina uspešnog poslovanja, Coca-Cola sistem u Srbiji danas čine ogranci kompanije Coca-Cola i Coca-Cola Hellenic, u čijem su sastavu tri fabrike širom zemlje u kojima radi 1.300 zaposlenih. Iz punionice u Zemunu, fabrike Vlasinka u kojoj se flašira prirodna mineralna voda Rosa i Fresh&Co, proizvođača sokova i voćnih sokova, a posredstvom četiri distributivna centra i mreže od 37.000 distributera i prodavaca, do potrošača u zemlji i regionu stižu mnogobrojni napici. Pored Coca-Cole i drugih vodećih svetskih brendova kao što su Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Nestea, Burn i Ultra, tu su i domaći brendovi Rosa, neXt, Su-voće i Joy.

    Prošle godine ugledni evropski ekonomisti predstavili su studiju o uticaju Coca-Cola Sistema u Srbiji na domaću privredu i društvo. Njeni rezultati pokazali su da Coca-Cola godišnje u budžet uplati tri miliona evra poreza i povezana je sa 107 miliona evra koje država prihoduje od poreza. Kada se tome dodaju profit dobavljača i trgovaca koji sarađuju sa kompanijom, kao i porezi i zarade koje oni isplate, ukupna dodata vrednost Coca-Cola sistema ekonomiji Srbije dostiže 345 miliona evra ili 1,18 odsto bruto domaćeg proizvoda. Takođe, pored 1.300 zaposlenih, još 18.500 radnika angažovano je u firmama koje sarađuju sa Coca-Colom što pokazuje da ovaj sistem na svakog zaposlenog obezbeđuje još 13 radnih mesta u Srbiji ili 0,62 odsto ukupne radne snage. 

    Ovi podaci govore da je Coca-Cola velikim delom, ne samo domaća, već i kompanija koja podržava zapošljavanje, zarade i poreski prihod u celoj ekonomiji, i pored toga značajno ulaže u razvoj lokalne zajednice. Kampanja »45 godina u Srbiji« kojom se proslavlja značajan jubilej samo je jedna od mnogih kojom je kompanija za vreme dugog i uspešnog poslovanja doprinela poboljšanju zajednice u kojoj posluje. Kroz mnoge dugoročne aktivnosti i inicijative u oblasti očuvanja životne sredine, edukacije mladih, podrške ugroženim socijalnim grupama i promocije aktivnog načina života, kompanija se odužuje lokalnom stanovništvu, a prošle godine je dobila i CSR certifikat Nacionalne alijanse za lokalni ekonomski razvoj (NALED), priznanje koje predstavlja potvrdu poslovanja u skladu sa najvišim standardima korporativne društvene odgovornosti.

    „Veoma smo ponosni na uspehe koje smo postigli na ovom tržištu. Pored napora da učinimo naš biznis održivim, trudimo se da doprinesemo i održivom razvoje lokalne zajednice kroz različite društveno odgovorne projekte. Sve aktivnosti realizujemo sa partnerima iz javnog, korporativnog i civilnog sektora, a pokazalo se da multisektorska saradnja donosi najbolje rezultate. Ove godine pored jubileja kojim proslavljamo 45 godina proizvodnje prve Coca-Cole ovde, obeležili smo i deceniju realizacije kampanje Dan Dunava koja za cilj ima očuvanje najlepše evropske reke. Tu su i dugoročni programi kojim podržavamo sport i rekreaciju kao što su Beogradska Coca-Cola biciklijada, Coca-Cola sportski dan i drugi. Nastavićemo sa ulaganjem u lokalnu zajednicu, i sigurni smo da ćemo ovde proslaviti još mnoge jubileje“, izjavio je Ramon Vajdinger, generalni direktor kompanije Coca-Cola Hellenic Srbija.

    Biznis partner Plus 2013 za iskazan najviši stepen društvene odgovornosti i brige o lokalnoj zajednici u Srbiji, Nagrada za najbolji HR projekat u Srbiji u 2012. godini, Nagrada Korporativni superbrendovi za Srbiju 2012/2013 u kategoriji bezalkoholnih pića, Nagrada za korporativno volontiranje 2013 u kategoriji Najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici – samo su neka od skorašnjih priznanja za aktivnosti Coca-Cola sistema.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE