Twitter se redizajnira
Društvena mreža Twitter razmišlja o redizajnu svog izgleda, da bi se približila svojim korisnicima, nakon što je prošlog meseca izašla na berzu.
U planu je izmena izgleda profila korisnika, kako bi ubuduće bile bolje istaknute njegove karakteristike, najčitaniji postovi i trendovi koje prati, prenosi Bloomberg.
Ekonomski analitičar Bryan Novak ocenjuje da, nakon što je procenjena vrednost udvostručena od izlaska na berzu, Twitter želi da što više veže svoje korisnike za portal, jer to donosi prihode od reklama.
Broj aktivnih korisnika ove mreže od 2010. godine do danas je porastao je sa 30 na 232 miliona.
What's your reaction?
AGON by AOC
0
Aleksa Stanić
0
auto
0
automobil
0
beograd
0
bitno
0
branislav tiodorović
0
čipovi
0
digitalni marketing
0
E-commerce Asocijacija Srbije
0
elektricni
0
enterijer
0
fashion and friends
0
fijat
0
Fleg fudbal
0
Fond za razvoj
0
Forma Ideale
0
gejming
0
Google prevodilac
0
Google translate
0
Grand Kopaonik
0
Honor magicbook 14
0
HTEC
0
institu za majku i dete
0
koronavirus
0
lutka
0
Michelin vodič
0
migranti
0
minimum
0
miran san
0
MK Group
0
monitori
0
na proleće
0
nagrada
0
Nemačka
0
nestašica
0
One&Only Portonovi
0
parking
0
populacija
0
preminuo
0
primanje četvrte doze
0
restorani
0
sabic
0
SoMo Borac
0
spavanje
0
srbija
0
Stada
0
subvencije za preduzetnike
0
superdry
0
svet
0
tehnika
0
tinejdžer
0
troskovi
0
važno
0
vozac
0
weCAN
0
XIAOMI
0
zalihe
0