Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Otkrivanje novog bisera `Nevjeste Jadrana`

    Budući turistički kompleks u Boki Kotorskoj, Portonovi, trenutno je najveći projekat ovakve vrste u Evropi, čija vrednost iznosi oko 500 miliona evra, a koji će direktno ili indirektno uposliti oko 12.000 ljudi i brojne kompanije iz Crne Gore, Srbije i regiona.

    Tako je izvršni direktor Azmont investmenta James Wilson, čija je kompanija investira u ovaj projekat, u kratkim crtama predstavio novinarima u Beogradu luksuzni One &Only resort, koji se gradi na lokalitetu nekadašnje vojne kasarne Kumbor, kod Herceg Novog.

    Da ne bude zabune, Portonovi neće biti novi Monte Karlo ili Kapri ili Dubai, već će se isticati svojom jedinstvenim karateristikama usaglašenim sa kulturom i tradicijom ovog podneblja, ukazao je Wilson u razgovoru sa novinarima.

    Turistički raj na ulazu u Šantićevu "Nevjestu Jadrana", krasiće kuće sa crvenim krovovima i od kamenih fasada, organska hrana na meniju, a pored svih elemenata koji prate luksuz, gostima "umornim od uobičajenog luksuza" će nuditi nešto novo, do sada neotkriveno.

    Prema oceni Wilsona, od 2016. godine, kada je planiran završetak radova, Portonovi će u toku letnje sezone privlačiti i do 25 hiljada turista tokom vikenda.

    Za ovakav, odnosno ovoliki projekat, potrebni su značajni resursi, kako u opremi, tako i u ljudstvu, a u tom smislu, kako kaže Wilson, njegov menadžment "gleda" ka regionu, pre svega Srbiji. Do sada smo razgovarali sa preko 300 kompanija u Srbiji, a otvoreni smo i za saradnju sa svim zemljama bivše Jugoslavije, dodao je on.

    Pored infrastrukturnih i građevinskih materijala i opreme, Wilson je, primera radi, naveo da će Portonovi, kada je reč o inventaru, poput nameštaja, kreveta ili keteringa, trebovati preko 300 hiljada artikala, što je značajan potencijal za kompanije u zemljama regiona.

    Angažovanje domaćih kompanija je, dodao je on, vrlo jednostavno, putem interneta, odnosno mailom mogu da im se obrate sve firme koje vide mogućnost saradnje, a u odabiru će presuđivati samo tri elementa: vreme, kvalitet i cena.

    Izgradnja ovog potencijalno velelepnog izdanja je već uveliko u prvoj u fazi koja, prema rečima Wilsona, podrazumeva rušenje starih vojnih objekata i pripremu terena, u šta je do sada već uloženo 35 miliona evra.

    Dani mimoze kao nekad

    Kao deo strateškog marketinga, Azmont investment je u dogovoru sa opštinom Herceg Novi, postao partner manifestacije Dani mimoze, u koju je uložio 300 hiljada dolara sa ciljem da od ove godine, Praznik mimoze postane najvažniji regionalni karneval.

    Dovodićemo muzičare i plesače sa Dana mimoze u Beograd i gradove regiona, jer smo sa našim resursima u stanju da ovaj karneval vratimo na nivo od, recimo, pre 20 godina, zaključio je Wilson.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE