Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sumnjate u račun za struju? Evo kome da se obratite

    Svi potrošači koji sumnjaju u validnost decembarskih računa za struju, mogu da se obrate Direkciji za mere i dragocene metale da izađe na teren i prekontroliše brojila i ako se utvrdi da računi nisu u redu, mogu da ospore te račune i ne plate, poručuju iz Udruženja potrošača.

    Slučaj povećanih računa za struju za decembar izazvao je pritužbe i žalbe građana, zbog čega iz resornog ministarstva najavljuju da će najskorije početi razgovori sa Agencijom za energetiku u vezi sa dodatnom proverom tih računa.

    Pročitajte>>>Veći računi za struju i u januaru

    Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović izjavio je Tanjugu da potrošači mogu da se obrate Direkciji za mere i dragocene metale da izađe na teren i prekontroliše brojila i ako se utvrdi da računi nisu bili u redu, mogu da ih ospore i ne plate decembarski račun za struju.

    Svi prigovori elektrodistribucijama moraju da budu pismeni, dodao je Papović i istakao da slučaj oko uvećanih decembarskih računa ukazuje na anomalije u sistemu vezane za obračun i očitavanje struje, podsetivši da je oko dva miliona brojila u Srbiji nebaždareno, što je protivzakonito.

    Papović je kazao i da je EPS morao da ponudi dokaz, kada je potvrdio da nije bilo sistemske greške u obračunu računa za struju za decembar, kao i da je nezavisno regularotno telo Agencija za energetiku morala da reaguje i da se oglasi.

    EPS je, posle prvih pritužbi građana na visoke račune za struju za decembar, saopštio da su ti računi tačno obračunati, da nije bilo sistemske greške i veće iznose računa pojedinih potrošača objasnili su za četvrtinu većom potrošnjom u celoj zemlji u decembru u odnosu na novembar.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE