Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Finansije i dalje najveći problem građana Srbije

    Prema rezultatima istraživanja koje je realizovala Hypo Alpe Adria grupa u saradnji sa kompanijom ATKearney u svim zemljama jugoistočne Evrope u kojima posluje, nezaposlenost, ekonomska i finansijska situacija i dalje su najveći problemi sa kojima se svakodnevno susreću građani Srbije.

    Kvalitet života lošiji je nego pre tri godine, ali su ispitanici optimistični u pogledu budućnosti, navodi se u saopštenju.

    Zbog krize koja se odomaćila i na našim prostorima, građani su redukovali svoj mesečni budžet. Najveće troškove za građane Srbije predstavljaju prehrambeni i higijenski proizvodi, ali i troškovi vezani za kućne potrepštine i telefoniranje. Sve se manje novca izdvaja i za garderobu. Međutim, ukoliko se krene u kupovinu, prilikom odlučivanja šta će se kupiti, cena i kvalitet su glavni faktori koji utiču na odabir proizvoda i usluga, dok se brend smatra najmanje bitnim.

    Pri odabiru banke u Srbiji građani najviše vode računa o troškovima, ugledu i blizini banke, što potkrepljuje podatak da čak 91 odsto ispitanika komunicira sa svojom bankom isključivo preko njenih poslovnica. Najpopularniji bankarski proizvodi, pored tekućeg računa su kreditne i debitne kartice, a većina ispitanika bi volela dodatno da poseduje i račun za štednju, životno osiguranje i internet bankarstvo.

    Navike građana u drugim zemljama jugoistočne Evrope u kojima je sprovedeno istraživanje su slične kao i u Srbiji. Rezultati su pokazali da je najveća razlika kod Slovenaca koji su najmanje optimistični u pogledu budućnosti, dok građani Crne Gore nemaju takve brige, a građani Bosne i Hercegovine su najzadovoljniji svojom ekonomskom situacijom i profesionalnim životom.

    Istraživanje ovog tipa i obima prvi put je realizovano na ovom prostoru, a njegov cilj je bio dobijanje podataka o – ponašanju građana Srbije, Crne Gore, Hrvatske, Bosne i Hercegovine i Slovenije, njihovim navikama i vrednostima koje poštuju.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE