Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako se uspešni informišu?

    Iako su informacije danas dostupnije nego ikad, sve manje vremena nalazimo da se njima bavimo. Brz način života, kakav savremen čovek vodi, ne ostavlja vremena za prelistavanje štampe uz jutarnju kafu. Pa ipak, neinformisanost se ne toleriše.

    Najuspešniji ljudi sveta pronalaze način da ostanu informisani – ustaju u zoru, prate vesti preko društvenih mreža, dok vežbaju ili putuju na posao.

    Warren Buffett, milijarder, poznat kao najuspešniji investitor 20. veka, dan počinje prelistavanjem nacionalnih i lokalnih vesti, Wall Street Journal, Financial Times,  New York Times, USA Today,  Omaha World-Herald i the American Banker. Mora se priznati, obimna jutarnja literatura.

    David Cush, izvršni direktor Virgin America, ustaje u 4:15 ujutru kako bi obavio poslovne razgovore sa saradnicima iz druge vremenske zone, nakon čega odlazi u teretanu gde dok vežba sluša Dallas sports radio. Jutarnju rutinu završava čitanjem dnevnih novina New York Times, Wall Street Journal, USA Today, San Francisco Chronicle i Financial Times.

    Suosnivač Microsoft-a Bill Gates svako jutro dobija pregled dnevnih vesti koji obuhvata širok spektar oblasti, ali i informacije o poslovanju američke multinacionalne konglomerat holding kompanije Berkshire Hathaway Inc., gde je jedan od direktora. Pored ovoga, kako sam kaže za Fox Business, Wall Street Journal, New York Times i  Economist čita 'od korice do korice'.

    Dave Girouard, izvršni direktor Upstart i nekadašnji predsednik Google Enterprise, za Business Insider otkriva da je veliki fan govora Winston Churchill-a i da trenutno čita "Never Give In! The Best of Winston Churchill's Speeches.". Vesti čita online na svom android tabletu Nexus 7  i to New York Times i Wall Street Journal.

    David Heinemeier Hansson, danski programer i tvorac programskog jezika ’Ruby on Rails’ ujutru konzumira isključivo vesti o novim tehnologijama. Svako jutro obavezno prođe kroz Reddit, Hacker News, Engadget, The Economist, Boing Boing i Twitter.

    Kada je za Fox Business upitan šta ujutru obično čita, Charlie Munger, desna ruka Warren Buffett-a, je kratko i jasno odgovorio – The Economist.

    Barack Obama, predsednik SAD, je za časopis Rolling Stone izjavio da dan počinje novinama New York Times,  Wall Street Journal i Washington Posta. Takođe uživa u kolumnama Times-a i tekstovima Andrew Sullivan-a  iz New Yorker-a.

    Jonah Peretti, osnivač i izvršni direktor Buzzfeed na posao kreće sa sportskom ili poslovnom sekcijom New York Times-a i New York magazinom pod rukom. Nekada je bio pretplaćen na New Yorker i Economist, ali od kako je dobio blizance, više ne stiže da ih prelista. Ipak, glavni izvor informacija za Peretti-a su Twitter i Facebook.

    Howard Schultz, izvršni direktor Starbucks je još 2006. godine izjavio za CNNMoney da preko dve decenije ne menja svoju jutarnju rutinu koja podrazumeva ustajanje izmedju 5 i pola 6 ujutru, šoljicu kafe i tri novine: Seattle Times, Wall Street Journal i New York Times.

    Iako radi na televiziji kao voditelj vesti na Fox News, Shepard Smith jutro započinje online vestima. Najpre pretražuje sajtove New York Post ili New York Times, zatim sledi The Daily Beast, SportsGrid, a ponekad i Buzzfeed, a naposletku proveri kakvo će vreme biti i prođe kroz lokalne vesti. Ipak trudi se da ne preteruje, kako sam kaže za AdWeek –„ Da su vesti hrana, ja bih bio predebeo.“.

    Gary Whitehill, osnivač Entrepeneur Week, ujutru obavezno pročita 40 strana knjige koju u tom momentu čita, prođe kroz čak 63 RSS feed-ova, nakon čega na red dolazi Wall Street Journal.

    Chuck Todd, NBC-jev glavni dopisnik iz Bele Kuće, za AdWeek kaže da vesti lokalnih medija čita na Twitter-u – „Twitter je mreža 21. veka. Tu sam napravio svoju mrežu vesti, pratim samo one koje se bave politikom i međunarodnim odnosima.“ . Pored Twiterra, prati i online vesti New York Times, Washington Post, USA Today, Wall Street Journal i Financial Times na svom iPad-u.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE