Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kvalitet gasa `naduvao` račune?

    Gas koji je tokom decembra stizao u domaćinstva širom zemlje duplo je nekvalitetniji nego što bi trebalo da bude, pokazuju prve pretpostavke Nacionalne organizacije potrošača Srbije.

    Umesto da odnos između domaćeg i ruskog, kvalitetnijeg gasa, bude jedan prema devet, u domove je stizao energent mnogo manje energetske vrednosti, jedan prema četiri.

    Ovi podaci potrošača pokazali su da su sumnje kupaca gasa da su im računi znatno veći zbog lošeg kvaliteta, bile opravdane.

    S obzirom na prve podatke u koje smo imali uvid, savetujemo potrošače da plate samo deo računa za koje veruju da nije sporan, odnosno onoliko koliko misle da su potrošili, kaže predsednik NOPS Goran Papović.

    Najbolje je da izmire prethodne račune i da podmire prosečnu potrošnju. Najlošiji kvalitet gasa, prema našim informacijama, do potrošača je stizao u periodu od 19. do 31. decembra.

    Upravo Srbijagas ima podatke o tačnim srazmerama našeg i ruskog gasa, koji se isporučivao i oni su u obavezi da nam u narednih nekoliko dana dostave te podatke.

    Kako dodaje Papović, mada Srbijagas isporučuje plavi energent, prema Zakonu o zaštiti potrošača, za kvalitet gasa koji stiže u domaćinstva odgovorni su posrednici.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE