Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Sjajan primer samozapošljavanja: Sve je počelo u srcu Barselone

    Putovanja po Srbiji, regionu, ali i Evropi postala su, čini se, ponovo pristupačna. Naravno da nije ni jednostavno ni lako odvojiti novac za ovakav užitak, ali uz dobar plan, sasvim sigurno nije nemoguće otići na kraći ili nešto duži odmor. Ukoliko odaberete destinaciju i sami odlučite da organizujete putovanje, pored znamenitosti koje ste obišli, zapamtićete i svaki segment planiranja željene avanture.

    Ukoliko uplatite turistički aranžman za željenu destinaciju svakako ćete, izmedju ostalog, zapamtiti i turističkog vodiča koji je bio sa vama i za vas tokom upoznavanja novih gradova…  A, ukoliko ćete nekog zapamtiti, najbolje je da ta sećanja budu pozitivna.

    Milica Matović i Vladimir Drača honorarno rade za mnoge agencije, a uz iskustvo, stekli su i čvrsta prijateljstva sa ostalim kolegama iz svoje branše. Kada se spoje entuzijazam, inicijativa, odlučnost i znanje dobije se i neočekivan rezultat, a to je ideja za posao.

     “Često smo dobijali pozive iz različitih zemalja i od strane različitih turističkih agencija, da radimo za njih. U opuštenoj atmosferi kod Kolumbovog spomenika, u srcu Barselone, nas desetak vodiča je razgovaralo i rodila se ideja da bi  sve zahteve i pozive trebalo  objediniti i usmeriti ka jednom mestu“, objašnjava Vladimir kako je sve počelo i kaže da su od tog momenta zajedničkim snagama radili na kreiranju jedinstvene internet platforme.

    Internet platforma, vrlo jasnog imena  www.turistickivodici.rs, okuplja mlade ljude koji, kako sami kažu, nisu hteli da sede i čekaju da ih posao pronadje, već su odlučili da načine svoj korak ka samozapošljavanju. Iako postoji nekoliko zvaničnih udruženja vodiča u Srbiji i svetu koja okupljaju stručnjake iz oblasti turizma, oni ističu da se inicijativa ceni u svim oblastima i delatnostima, a da su tromi i pasivni sistemi odlika nekih prošlih vremena.

    Sjajan primer samozapošljavanja

     “Činjenica je da se danas poslovi obavljaju preko interneta, putem aplikacija i web servisa. Učinilo nam se da u našoj zemlji nedostaje efikasan i jednostavan  način za angažovanje vodiča i odlučili smo da spojimo nove tehnologije sa potrebama na tržištu. Naša ideja je bila da olakšamo kontakt turističkih agencija sa vodičima, ali da u isto vreme pokušamo da obezbedimo posao nama samima,” kaže Milica.

    Ovakvim vidom samoorganizovanja, okupili smo mlade ljude koji iza sebe imaju zavidan broj pređenih kilometara,ali i stručnost” nastavlja priču o ovom poduhvatu Vladimir Drača. “Ukoliko neko želi  da se bavi poslom turističkog vodiča mora da poseduje licencu Ministarstva ekonomije i regionalnog razvoja Republike Srbije, a svako od nas je ima. Naša vizija je bila prosta -profesionalci puni elana na jednom mestu.Spremni smo da u najkraćem roku odgovorimo na zahteve turističkih agencija koje imaju već osmišljene programe u zemlji i svetu, ali i da svim zainteresovanima organizujemo i osmislimo zanimljive i jedinstvene obilaske različitih gradova i da, na primer, nečijim prijateljima ili poslovnim saradnicima pokažemo koliko je svaki kutak u Srbiji vredan i raznolik- istorijski, kultorološki, gastronomski. Siguran sam da smo u tome uspeli.

    Milica dodaje da je reč o inovativnom  pristupu dobro poznatom vodičkom poslu i da oni igraju na sigurnom tlu, samo u novom ritmu. “Efikasnost, pouzdanost i kvalitet su vrednosti u koje veruju svi članovi naše, za sada male, porodice i na kojima se zasniva naše delovanje. Nadamo se da će i ostali znati da prepoznaju našu ideju i kvalitet”, objašnjava nasmejano i ističe da je to stav svih  njenih  kolega koji su okupljeni  na ovoj internet platformi  i podseća da budućnost Srbije leži u mladim ljudima i njihovoj inicijativi.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE