Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Stranke daju 30 miliona evra za predizbornu promociju

    To što kampanja za izbore 16. marta traje kraće nego prethodne, ne znači i da će ceh biti manji. Procenjuje se da će stranke za izbornu promociju potrošiti blizu 30 miliona evra, koliko je ukupno koštao marketing za prošle izbore, piše Blic.

    Raspisivanjem izbora, TV stranice su duplirale cene oglašavanja. U strankama navode da im oko četiri petine budžeta za kampanju ode na televizijsko oglašavanje. Za spot treba izdvojiti između 90 i 270 hiljada dinara.  Okvirne cene za najjeftiniji način promovisanja svoje stranke, bilborde, kreću se od 55 do 1100 evra.

    Što se tiče zakupljivanja prostora radi održavanja stranačkih skupova, najjskuplja su Kombank arena (do 25 hiljada evra) i Sava centar (do 720 hiljada dinara).

    Zoran Stojiljković, član Odbora Agencije za borbu protiv korupcije, ocenjuje za “Blic” da će i u ovoj kampanji stranke neracionalno trošiti novac, iako i dalje duguju za prethodnu. “ Mnoge partije su u ovu kampanju ušle sa dugovima i biće oslonjene na novac koji dobijaju iz budžeta. Mimo svojih mogućnosti novac će trošiti stranke koje hoće da prežive i pređu cenzus, a ima ih mnogo, jer samo tako mogu da ostanu u politici” – navodi Stojiljković.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE