Istraga oko prodaje WhatsAppa
Electronic Privacy Information Centre i Centre for Digital Democracy, u zajedničkom prigovoru Federalnoj komisiji za trgovinu, zahtevaju istragu oko prodaje WhatsAppa, kao i da se ista po potrebi i zaustavi.
Kao glavni razlog zbog čega bi Federal Trade Commission (FTC) trebao da istraži prodaju, odnosno kupovinu WhatsAppa, ističe se ugrožena privatnost korisnika.
Poznato je da dobar deo finansijskog kolača Facebook ostvaruje kroz reklame, a takođe se zna i da WhatsApp do sada nije iste prikazivao unutar aplikacije, štaviše, garantovao je korisnicima da neće ustupati njihove lične podatke u svrhu reklamiranja.
Ove dve organizacije predlažu, ako FTC ne zaustavi prodaju WhatsAppa, da se barem njegovi korisnici izuzmu od prikupljanja podataka koje vrši Facebook.
Po pitanju prigovora, iz Facebooka su se kratko oglasili putem portparola koji je još jednom ponovio da kupovina neće uticati na dosadašnju privatnost korisnika.