Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Skuter prvi nađe kupca

    Sajam motocikala koji traje u Beogradu kao da je u senci smotre automobila, ali ljubiteljima skutera to ne smeta, pa ovi ekonomični, relativno jeftini dvotočkaši, po pravilu prvi nađu kupca. Najluksuzniji motocikli koštaju i do 25.000 evra.

    "Strast za motorima" – pod tim motom su izloženi dvotočkaši na Beogradskom sajmu. Najskuplji koštaju koliko i bolji automobil, a pored slabe prodaje, prodavci se žale i na nekontrolisani uvoz polovnih motora.

    Za godinu dana u Srbiji se proda oko hiljadu većih motocikala, od čega su 30 odsto najluksuzniji. To nije dovoljno da se preživi na tržištu, pa svaki brend nudi i ono što je najjeftinije i najlakše voziti –  skutere. Njihova cena se kreće od 500 do 2.000 evra. Po pravilu, oni prvi nađu kupca.

    Naročito dobro ide prodaja skutera do 50 kubika za koje nije potrebna kategorija za vožnju motora. Oni se voze ili sa poznavanjem saobraćajnih propisa ili sa dozvolom B kategorije, kaže regionalni menadžer Verano motorsa Miša Despot.

    Kineski skuteri uvezeni i homologirani po evropskim standardima i dalje su mnogo jeftniji, tako da se može zaključiti da Kina ima svetski primat nad ovim poslom.

    Luksuzni i najprestižniji motocikli koštaju i do 25.000 evra, a za njihovu kupovinu je potrebno imati keš. Osiguranje za motor ne postoji, jer njegov vlasnik i motor su suviše rizična grupa. Pošto niko neće da osigura motocikl nema ni lizniga, a kredit se takođe se teško dobija, kaže Damjan Vasić iz Harley-Davidsona.

    Prodavci motocikala kažu da se mora pod hitno zaustaviti nekontrolisani uvoz polovnih motora koji su, osim što su veliki zagađivači, nebezbedni za saobraćaj. Svake godine 60 života se izgubi u saobraćaju baš na motociklu.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE