Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kakav ukus imaju čokoladni ražnjići?

    Učeničke kompanije „Čoko klinci” iz Poljoprivredne škole u Vršcu i „Naturabella” iz Farmaceutsko-fizioterapeutske škole u Beogradu podelile su prvo mesto na Regionalnom sajmu učeničkih kompanija održanom u tržnom centru BIG u utorak.

    Srednjoškolci iz Vršca se u okviru svoje kompanije bave proizvodnjom čokoladnih koktela i voćno-čokoladnih ražnjića, a beogradske učenice prave i prodaju kreme za telo u obliku čokoladnih pralina.

    Nagrađene su i učeničke kompanije iz Ekonomsko-trgovinske škole u Kikindi, Školskog centra „Nikola Tesla” u Vršcu i Zubotehničke i Druge ekonomske škole u Beogradu. Ove kompanije će učestvovati u maju na nacionalnom finalu u Beogradu, zajedno sa pobednicima ostalih regionalnih sajmova, a najbolja učenička kompanija na nacionalnom nivou predstavljaće Srbiju na evropskom takmičenju najboljih učeničkih kompanija koje će biti održano u julu ove godine u Estoniji.

    Dvadesetjedna učenička kompanija iz srednjih škola sa teritorije Vojvodine i Beograda (Novi Sad, Ruma, Novi Bečej, Vršac, Futog, Kikinda i Beograd) predstavila je svoje proizvode i usluge široj javnosti u okviru Regionalnog sajma učeničkih kompanija u tržnom centru BIG.

    Kakav ukus imaju čokoadni ražnjići?

    Učenici koji su „zaposleni” u ovim kompanijama tokom školske godine stiču znanja o tržišnoj ekonomiji i preduzetništvu kroz programe „Dostignuća mladih” i svoju kompaniju vode od osnivanja do izrade kompanijskog izveštaja i zatvaranja kompanije.

     „Ovo je prva godina da naša škola učestvuje u programu Učenička kompanija i naš prvi nastup na sajmu pa smo iznenađeni i oduševljeni pobedom!  Sajam je bio odličan i mi smo uživali u pripremama. Čeka nas još mnogo posla za nacionalno finale i nadam se da ćemo i tamo privući pažnju članova žirija,” rekao je Marijan Orc, član pobedničke kompanije iz Vršca.

    Sajam je realizovala organizacija Dostignuća mladih u Srbiji, uz saradnju i finansijsku podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i Societe Generale banke.

    Dostignuća mladih u Srbiji već 10 godina sprovodi obrazovne programe iz oblasti preduzetništva i finansijske pismenosti u školama širom Srbije i jedna je od 123 nacionalne organizacije u okviru globalne mreže Junior Achievement Worldwide koja postoji od 1919. godine. Organizacija Dostignuća mladih kroz svoje programe približava stvarni svet biznisa mladim ljudima i razvija njihove potencijale.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE