Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako biti dobar gazda i u teškim situacijama

    Carrie Kerpen je suosnivač kompanije Likeable Media iz Njujorka koja je prošle godine bila na šestom mestu liste najboljih kompanija za rad u tom gradu. Onog momenta kada je saznala za taj podatak, ona je shvatila da su zaposleni životna snaga njene, a i svake druge, firme. Ovo su lekcije koje je ona naučila kroz iskustvo i koje mogu pomoći vlasnicima mladih kompanija da neguju zdravu atmosferu u firmi:

    Svaka greška je prilika da se nauči nešto novo

    „Kada zaposleni napravi grešku potrebno je sagledati njegov ukupan učinak do tog momenta. Da li je to izolovani incident inače savršeno dobrog radnika? Šta se iz te greške može naučiti? Imajte na umu da zaposleni koji je, nakon što je napravio grešku, pošteđen otkaza, često postaje lojalniji radnik savetuje Kerpen.

    Bez kiselog grožđa

    Pre nego što je postala preduzetnik, Kerpen je u kompaniji u kojoj je radila prisustvovala situaciji kada je koleginica saopštila šefu da je prihvatila drugi posao. Šef joj je na to odgovorio: „Izlazi napolje“.

    Kerpen kaže: „Ni malo se ne slažen sa ovim postupkom. Način na koji se odnosite prema zaposlenom koji napušta kompaniju više će uticati na one koji ostaju u firmi nego na onog koji odlazi“. Kada god neko napušta njenu kompaniju, koliko god da je to iznervira, Kerpen je ljubazna. One koji odlaze uvek pita da svoja dobra i loša iskustva podele sa njom.

    Igrajte najbolju igru sa kartama koje su vam dodeljene

    Pisac Robert Heinlein je rekao: „Ne uči svinju da peva. Samo gubiš vreme i nerviraš svinju“. Kerpen savetuje da ne gubite vreme učeći druge da poprave svoje slabosti, već da ljude postavite na mesta na kojima će njihove veštine i sposobnosti biti najbolje upotrebljene.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE