Unilever prodaje dva brenda za preko 2 milijarde dolara

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Unilever prodaje dva brenda za preko 2 milijarde dolara

    Britansko-holandska kozmetička i prehrambena kompanija Unilever dogovorila je prodaju svojih brendova Ragu i Bertoli japanskoj grupaciji Mizkan za 2,15 milijardi dolara.

    Ragu je najprodavaniji sos za testeninu u SAD, a zajedno sa Bertolijem donosi kompaniji godišnje prihode od 600 miliona dolara, prenosi agencija AP.

    Sporazum obuhvata dve fabrike za proizvodnju i pakovanje sosa u Kentakiju i postrojenje za preradu paradajza u Kaliforniji.

    Grupacija Mizkan je privatna kompanija sa više od 200 godina dugom tradicijom u Japanu, koja želi da proširi svoje međunarodno prisustvo u svetlu pogoršanja prognoza poslovanja na domaćem tržištu usled rapidnog starenja populacije.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE