Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tri upozorenja pre nego što odlučite da postanete PR

    Mislite li da znate šta znači biti PR? Možda se vaša ideja o ovom poslu zasniva na ulepšanoj verziji koju ste videli u popularnim serijama ili filmovima koji prikazuju luksuz, druženje sa poznatim ličnostima, gde se dani provode u restoranima, a noći u klubovima. Iako ovaj posao može biti izuzetno uzbudljiv, nije sve tako zabavno jer zahteva mnogo rada. Pre nego što se zaletite u pravcu odnosa sa javnošću kao izbora za svoju buduću karijeru, trebalo bi da znate nekoliko stvari:

    Moraćete da naučite dosta o stvarima koje vas nikada nisu interesovale

    Idealno za svakog PR-a bi bilo da obavlja ovaj posao za sopstvenu firmu, jer će tada imati priliku da uči i razgovara o stvarima koje ga zanimaju. Ali većina profesionalaca u ovoj oblasti radi za tuđe kompanije a često i za više kompanija. To znači da moraju da nauče dosta novih stvari kojima se ranije nisu bavili.

    Mickie Kennedy, koji je izvršni direktor i osnivač kompanije ’eReleases’, kaže kako mu se jednom požalila prijateljica koja je tek počela da radi kao PR, kako nikada nije očekivala da će morati da ući o poreskim taksama, bankarskom poslovanju i novim tehnologijam. Te stvari je nisu nikada zanimale i da je bio njen izbor, nikada se ne bi time bavila. Ali dobar PR zna šta mora da uradi kako bi dobro obavio posao.

    Radno vreme ne postoji

    PR profesionalci nemaju radno vreme, oni sa posla odlaze na spavanje sa nadom da im telefon neće pozvoniti. Ukoliko razmišljate u pravcu ovog posla kao idealne karijere za vas, možete zaboraviti na slobodne vikende i slobodne dane za praznike, jer PR kampanje ne prestaju kada vi želite da se odmorite.

    Klijenti najčešće ne znaju ništa o PR-u

    Svakom poslu je neophodan dobar predstavnik i kvalitetna promocija, ali ne znaju svi vlasnici firmi šta PR podrazumeva. Na primer, drštveni mediji, pogotovo za starije generacije, su potpuna enigma. Većina vlasnika kompanija ne zna kako oni funkcionišu niti želi to da zna, dovoljno je što znaju da to funkcioniše i očekuju od PR-ova da to sprovedu u delo.

    Ukoliko budete rešili da postanete PR, budite spremni da ćete dosta vremena provesti u objašnjavanju svojim klijentima zašto i šta radite, kao i da će pored toga preispitivati svaki vaš korak.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE