Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dnevno 150 građana traže svoja radna prava

    U Kancelariju za brze odgovore, pri Ministarstvu za rad, dnevno stiže i do 150 poziva građana, koji najčešće traže informacije o tome šta im je sve potrebno da bi ostvarili prava iz oblasti socijalne zaštite.

    Porodilje, na primer, interesuju propisi koji regulišu njihova prava, produženo odsustvo zbog nege deteta, da li poslodavac može da ih otpusti i pored toga što joj nije istekao ugovor o radu, kad i na koji način se obavljaju isplate porodiljskog odsustva….

    Kancelarija je otvorena početkom juna i trebalo bi, kako se očekuje, da olakša komunikaciju građana sa svim delovima tog ministarstva, kako bi njihovi zahtevi bili brže rešeni.

    Jasna Popović Ćosić, koja je u Ministarstvu zadužena za odnose sa javnošću, rekla je Tanjugu da je komunikacija građana olakšana tako što je na sajtu tog resora postavljen baner u okviru koga se nalazi kontakt formular, koji je, kako kaže, vrlo jednostavan za popunjavanje.

    Građani mogu da pošalju svoje pitanje, zahtev, broj predmeta koji su već prosledili Ministarstvu i u roku od pet dana, zaposleni u Kancelariji za brze odgovore, dužni su da svakom daju odgovor. To, međutim, ne znači da će rešenje problema da bude završeno za pet dana, rekla je ona.

    U kancelariji, zasad, radi petoro službenika, a njihov zadatak je da obezbede bržu i efikasniju komunikaciju građana, ne samo sa zaposlenima u Ministarstvu, već i sa svim službama u sistemu tog ministarstva.

    Referenti Kancelarije prate definisane procedure i obaveštavaju građane ukoliko je potrebno da dopune dokumentaciju, kako bi u što kraćem roku obezbedili konačno rešenje, rekla je Popovićeva.

    Inače, pitanja građani mogu slati na adresu [email protected].

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE