Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Emailovi koji izazivaju glavobolju: Kako se izboriti sa njima

    Svima nam je poznat onaj trenutak kada primimo email za koji je nemoguće shvatiti šta je pisac hteo da kaže. Skoro uvek, ocenjujući po dužini, a i po sadržini ovakvi emailovi traže odgovor. Sem što traže odgovor ovi emailovi često izazivaju migrenu i vode do trajne iritacije. Kako se izboriti sa ovakvim emailovima u poslovnom okruženju? Nikako!

    Zašto biste se vi borili sa tuđim manjkom konciznosti i koherentnosti? Ne tanjite živce ako nije neophodno. U nastavku, pročitajte koji su to najčešći tipovi emailova koji izazivaju glavobolju i koji su adekvatni odgovori na iste.

    Preopširan mail u kome je nemoguće locirati pitanje
    Prepoznaćete ga po neverovatnoj dužini, ovaj mail pati od viška informacija i manjka strukture; sve ovo vodi do nemogućnosti čitaoca (vas) da otkrijete koje je to pitanje na koje se traži vaš odgovor. Čak i onda kada ga po drugi put pročitate, uz kofein, ostajete pri prvom utisku, da tom emailu nema pomoći.

    Vaš odgovor
    Hvala vam najlepše na ovom emailu, (ime osobe). Ovde ima dosta materijala za razmišljanje. U cilju što efikasnije saradnje, da li biste mogli da mi pomognete da razumem kako tačno mogu da vam pomognem?

    Pitanje bez konteksta
    Ova vrsta emaila je sušta suprotnost prethodnodnog ’preopširnog emaila’. Ovaj email zahteva od vas da doneste odluku ili da odgovorite na pitanje, ali vam ne daje dovoljno informacija za tako nešto. Primer: “Da li imate neke predloge za poboljšanje projekta X?”

    Vaš odgovor
    Hvala vam najlepše na ovom emailu, (ime osobe).Da li bi bilo moguće da mi prosledite malo više informacija o temi, trenutno nemam zadovoljavajući uvid u situaciju da bih mogao/la da odgovorim na vaše pitanj. Kada primim neophodne informacije, rado ču vam odgovoriti.

    Neodređeni vapaj za pomoć
    Ovo je vrsta emaila na koji biste inače želeli da odgovorite, jer je uvek lepo pomoći nekome, pogotovo ako imate sredstva za to. Međutim, neki ljudi traže pomoć bolje od drugih. Kada vam neko koga jedva poznajete, ili i ne poznajete, traži nebuloznu uslugu ili vam postavlja beskrajnji niz pitanja, to prestaje da bude situacija u kojoj bi vam bilo zadovoljstvo da nekome pomognete i postaje prava mala noćna mora.

    Vaš odgovor
    Zdravo, (ime osobe). Trenutno sam jako zauzet/a na poslu, ali bih voleo/la da pomognem sa pitanjem koje vas najviše muči u ovom momentu. Dakle, sa čim konkretno bi moje znanje i iskustvo moglo da vam pomogne?

    Ukratko, pogrešno bi bilo da gubite svoje vreme i strpljenje na loše formulisane emailove. Dakle, uz malo finese, prebacite teret razumevanja ovakvih emailova na pošaljioca. 

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE