Air France-KLM ulaže milijardu evra u niskotarifni brend

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Air France-KLM ulaže milijardu evra u niskotarifni brend

    Francusko-holandski avioprevoznik Air France-KLM uložiće milijardu evra u razvoj diskontnog brenda Transavia u Evropi.

    Plan uključuje otvaranje do 250 novih radnih mesta za pilote do 2019. godine i povećanje Transavijine flote sa sadašnjih 50 na više od 100 aviona, kazao je za pariski Les Echos izvršni direktor Air France KLM Alexandre de Juniac.

    Plan će omogućiti da se Air France-KLM "svrsta među najveće diskontne igrače u Evropi", kazao je Juniac. Nije isključio ni mogućnost akvizicija u funkciji dopune rastu.

    Drugi tradicionalni avioprevoznik u Evropi po prihodima, prošle nedelje je objavio da je upravni odbor odobrio plan otvaranja novih baza u Evropi u sklopu brenda Transavia kako bi vratio tržišni udeo koji mu je preotela konkurencija.

    Pojačanim akcentom na segment diskontnog prevoza Air France-KLM sledi primer nemačke Lufthanse koja širi iste usluge preko malo poznatog prevoznika Eurowings, a razmatra i mogućnost osnivanja diskontnog prevoznika specijalizovanog za dalje destinacije.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE