Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Počela modernizacija pruge Beograd-Pančevo

    U železničkom stajalištu Krnjača počelo polaganje novih koloseka, u okviru modernizacije pančevačke pruge iz ruskog državnog kredita.

    Rekonstrukcija, izgradnja i modernizacija pruge Pančevački most – Pančevo glavna, odnosno od Beograda do Pančeva, prvi je projekat iz ruskog državnog kredita za modernizaciju srpskih železnica od ukupno 800 miliona dolara, koji je počeo da se realizuje 25. marta 2014.

    Projektom je predviđena rekonstrukcija i modernizacija postojećeg koloseka na deonici dugoj 15 kilometra, ali i izgradnja i elektrifikacija drugog, novog koloseka, kao i uređenje železničke infrastrukture u stanicama i na pruzi između Pančevačkog mosta i Pančevo glavne (Krnajča, Ovča, Pančevački most, Krnjača most i Sebeš).

    Ministarka saobraćaja Zorana Mihajlović je kazala da će završetkom tog projekta brzina vozova na toj relaciji biti povećana na 120 kilometara na sat, što je prema njenoj oceni važno, jer je prosečna brzina želenzica u Srbiji trenutno 40 kilometara na sat.

    Prema rečima predsednika Ruskih železnica Vladimira Jakunjina, projekat karakteriše ne samo održivost i isplativost koja je usaglašena sa srpskom stranom, nego i mogućnost da se promoviše ruska napredna tehnika.

    "Ovaj projekat pomoći će učešću Srbije u mreži evropskih železničkih puteva, a za ruske železnice ovo je projekat koji je ostvaren na teritoriji bratske zemlje, a ima i ekonomski značaj", kazao je Jakunjin.

    Na deonici Pančevački most – Pančevo glavna biće izgrađen most preko reke Tamiš, dužine 242 metra, kao i još četiri mosta dužine po 12 metara. Biće izgrađen i peti nosač na Pančevačkom mostu, kako bi mogla da saobraćaju dva voza istovremeno.

    Na modernizaciji pruge angažovana je najsavremenija mehanizacija. U Srbiju je iz Rusije stiglo oko 100 najsavremenijih mašina, koje će najpre biti angažovane na pruzi Pančevački most – Pančevo glavna, a zatim na remontu šest deonica na Koridoru 10 u dužini od 112 kilometara.

    Predviđeno je da radovi traju 960 dana. Vrednost radova je oko 91 milion dolara, od čega se nešto više od 77 miliona dolara obezbeđuje iz ruskog kredita, a 15 odsto, odnosno 14 miliona dolara obezbedila je država Srbija.

    Izvođač radova je ruska kompanija RŽD Internešnal, čiji su osnivač Ruske državne železnice, a koja je zadužena za realizaciju ruskog kredita za modernizaciju železnice u Srbiji.

    Foto: Beta

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE