Lego popularniji od Ferrarija
Danski Lego je ponovo među najmoćnijim markama u svetu, a u 2014. godini je od Ferrarija preuzeo lidersku poziciju na listi najboljih svetskih brendova u svetu.
Ponovnu popularnost ovog proizvođača igračaka uticao je uspeh filma "Velika Lego avantura" u prošloj godini, koji je doprineo i ugledu marke, ali i prodajnim rezultatima, objavila je istraživačka kompanija Brand Finance.
Iako je briljirao u pogledu lojalnosti, prepoznatljivosti i ugleda marke, Lego sa stanovišta finansijske vrednosti ne figuriše na listi 10 najmoćnijih brendova, dok se Ferrari i na toj listi kotira dobro, s vrednošću od 4,7 milijardi evra u prošloj godini, 18 odsto većoj nego u 2013.
Inače, listu finansijski najvrednijih kompanija u 2014. predvode Apple, Samsung i Google, dodaje se u istraživanju.
U kategoriji marki koje su zabeležile najbrži rast, dominira Twitter. Njegova vrednost je skoro utrostručena, na 4,4 milijarde dolara, a slede akteri u sektoru novih tehnologija, kao što je kineski Baidu, ili američki Facebook (+150 odsto).