Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Ona odoleva krizi i nutricionistima

    U domenu brze hrane, koji je usled krize i jačanja svesti o zdravoj ishrani sve manje popularan, pica je jedan od retkih "brzih" jela koja je uspela da odoli svim iskušenjima i zadrži svoju popularnost.

    Prošle godine, globalni prihodi McDonald'sa pali su prvi put u 12 godina. Pošto potrošači sve više brinu o zdravlju, brza hrana se čini sve manje privlačnom.

    Ali, postoji jedan veliki izuzetak od ovog opadajućeg trenda. Možda se kupuje manje hamburgera, ali ljudi kao da su razvili veći apetit za picu, kako iz picerija, tako i iz pica lanaca.

    Jedan od njih, Domino's pica, povećao je prodaju širom sveta za 14 odsto u poslednjem tromesečju 2014, u poređenju s prethodnom godinom. Prodaja izvan SAD rasla je 84 kvartala uzastopno.

    Zbog čega je pica sve popularnija?

    Pica je dugo bila omiljena jeftina hrana u Italiji, a početkom 20. veka, italijanski imigranti popularizovali su picu u Americi. Potražnja je eksplodirala nakon Drugog svetskog rata, zahvaljujući američkim vojnicima kojima se pica osladila u Italiji.

    Danas, pica ima koristi od trenda zdrave prehrane. Ljudi pretpostavljaju da pica sa svežim sastojcima, među kojima je dosta povrća, mora biti zdravija od hamburgera. Činjenica je, međutim, da vegetarijanska pica srednje veličine može imati četiri puta više kalorija nego Big Mac.

    Pica je imala koristi i od štednje nakon finansijske krize, jer je narudžba dostave pice mnogo jeftinija od izlaska u restoran. Uprkos ekonomskom oporavku, dostave pice ostale su popularne jer su budžeti domaćinstava i dalje prilično tanki.

    Ali, tajni sastojak zbog kojeg su potrošači i dalje ovisni od pice je inovacija. Lanci picerija stalno smišljaju privlačne varijacije svog proizvoda, poput pice s koricom punjenom slaninom i sirom, kako bi njihovi potrošači ostali zainteresovani i lojalni.

    Još domišljatije je to što te nove pice ne možete spremiti kod kuće. Pa ne čudi činjenica da je udeo pice u fast-food potrošnji sve veći i veći.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE