Posvećen i odgovoran proizvođač piva

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posvećen i odgovoran proizvođač piva

    Pre 150 godina, Gerard Adriaan Heineken je osnovao HEINEKEN kompaniju. Njegov fokus je bio na stvaranju piva visokog kvaliteta koje ima uvek isti ukus gde god da se konzumira, i na poslovanju na način koji će imati trajan i pozitivan uticaj na društvo.

    Kompanija HEINEKEN je prisutna u više od 70 zemalja i posluje u više od 165 pivara. Najveći je proizvođač piva u Evropi i drugi po redu u svetu po volumenima. Posvećen je odgovornom marketingu, kao i odgovornoj konzumaciji sa preko 250 međunarodnih premium, regionalnih, lokalnih i posebnih piva i sajdera. Broj zaposlenih iznosi preko 90.000.

    Kompanija HEINEKEN Srbija je proizvođač piva u Srbiji koji posluje u dve pivare. Proizvodnja i logistika se obavljaju u pivarama u Novom Sadu i Zaječaru, a administrativna kancelarija je u Beogradu. Dok je pivara u Zaječaru ponosna na svoju dugogodišnju tradiciju i pivarsko umeće koji datiraju još od 1895, pivara u Novom Sadu je jedna od tehnološki najrazvijenijih pivara u regionu.

    Osnovna delatnost kompanije je proizvodnja, distribucija i prodaja piva. Portfolio brendova kompanije čine sledeći brendovi: Heineken, Sol, Strongbow, Amstel Premium Pilsener, Weifert, Zaječarsko, PilsPlus, Master i MB Pils. Kompanija direktno zapošljava 265 ljudi, a dodatno, kompanija održava snažno strateško partnerstvo sa kompanijom Coca Cola Hellenic.

    Zahvaljujuću visokoj tehnologiji proizvodnje i kapacitetima svojih pivara, kompanija je fokusirana na dalji razvoj svog poslovanja, tako da kompanija HEINEKEN Srbija izvozi u deset različitih zemalja.

    Upotreba lokalnih sirovina u proizvodnji igra značajnu ulogu u ekonomskom i društvenim razvoju lokalne zajednice i privrede. Budući da je prioritet nabavka od lokalnih dobavljača, skoro svi dobavljači sirovina sa kojima kompanija posluje su iz Srbije (oko 90 odsto).

    Pivare u Novom Sadu i Zaječaru poseduju najznačajnije međunarodne sertifikate kvaliteta, poslovanja, proizvodnje, organizacije i zašite životne sredine kao što su ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, ISO 22000. Osim navedenih međunarodnih sertifikata, kompanija primenjuje sistem upravljanja bezbednošću proizvoda zasnovan na analizi štete i kritičnih kontrolnih tačaka.

    Kompanija u Srbiji je uvela i primenila sve procedure i standarde matične kompanije HEINEKEN, zahvaljujući čemu se nalazi u samom vrhu zemalja koje su implementirale takozvani Compliance check – dalje usklađivanje sa standardima HEINEKEN kompanije koji su često stroži i od onih koje propisuje evropska regulativa. Značajne investicije su uložene u modernizaciju proizvodnih postrojenja.

    Kompanija je uložila dosta i u obrazovanje svojih zaposlenih, a deo ovih ulaganja je usmeren na poboljšanje uslova rada, povećanje radne efikasnosti, kao i na bezbednost i zdravlje na radu.

    Korporativne društvene investicije imaju značajnu ulogu u dnevnom poslovanju kompanije. Kompanija podržava lokalnu zajednicu ili putem direktnih lokalnih doprinosa ili putem projekata partnerstava sa trećim licima koji proširuju doprinos komercijalnih aktivnosti na širu zajednicu.
     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE