Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Karta za GSP može da košta manje 30 dinara?

    Direktor Gradskog saobraćajnog preduzeća prihvatio bi da se drastično smanje cene karte, ukoliko bi svi putnici redovno plaćali prevoz.

    Više od 2,5 miliona ljudi uđe u vozila gradskog prevoza svakog radnog dana, pokazali su rezultati. Istraživanje je pokazalo da se autobusom svakoga dana vozi 83 odsto putnika, tramvajem 8,81 odsto, a trolejbusom svega 5,92 odsto korisnika GSP.

    Uprkos ogromnom broju putnika, ovo preduzeće je na gubitku. Rado bi prihvatio pilot projekat da mesec dana svi korisnici GSP plaćaju kartu po nižoj ceni. Ali uvek je problem što se ljudi toga ne pridržavaju, kaže direktor gradskog prevoznika Željko Milković.

    Milković kaže da bi prihvatio da cena karata prevoza bude između 20 i 30 dinara, ali u slučaju da svi putnici kartu i plate.

    Kada bi svi plaćali kartu, ne bi bilo potrebe da grad dotira bilo koji dinar. Sva sredstva bi se dobijala od karata, a to bi značilo i nova i čistija vozila. Sva naša vozila su ispravna, ali su stara, rekao je Milković.

    Iako je istraživanje pokazalo da je iskorićenost tramvajskog saobraća svega 17 odsto, Milković kaže da nema straha da će ovaj vid prevoza u Beogradu biti ukinut.

    To jeste nizak procenat, a mislim da je stvarno i niži od toga. Preko 20 godina niko nije ispitivao tržište. Imamo veliki problem da na ključnim saobraćajnicama imamo i tramvaj i autobus.

    "To je glupost. Tramvaj ima više prednosti, jer ne zagađuje životnu sredinu za razliku od autobusa. Autobusi bi trebalo samo da opslužuju tramvajske linije, da putnike prevoze do prvih tramvajskih stanica i da se onda oni prebacuju u njih", objasnio je direktor GSP.

    On je dodao da će elektrosaobraćaj biti okosnica prevoza u Beogradu, kao i da će uskoro početi nova organizacija autobuskih linija. Imamo tri linije koje prevoze 200.000 putnika. One moraju da se rasterete i to će biti rešeno do kraja godine.

    Uskoro ćemo organizovati sastanke sa Direkcijom, Sekreterijatom za saobraćaj i Saobraćajnim fakultetom o tome kako ćemo reorganizovati linije. Može se desiti da pojedine linije budu ukinute, rekao je on.

    Foto: Beta

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE