Kako da iskoristite znanje u donošenju odluka?

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Kako da iskoristite znanje u donošenju odluka?

    TEKST:  dr Andrea Ampò, Program Director – Corporate MIRM, MIB School of Management

    Ukoliko čitate ove redove, najverovatnije ste završili fakultet i najverovatnije, baš kao što je i moj slučaj, svo znanje preneli su vam predavači preko tipičnog sistema učenja. Znanje vam je preneseno. Učili ste stotine i stotine različitih koncepata i teorija, nekih se možda i danas sećate, posle toliko godina. Ovo je dobar način primanja znanja i potiče od latinske reči in-struere, instruirati znači dati upute, podučavati, obavestiti. Ali, kada je je reč o menadžmentu, znanje je tek početna tačka. Kako da iskoristite znanje u donošenju odluka? Kako napraviti kompromis? Kako doći do izvodljivog, smislenog i koherentnog skupa akcija kojim ćete rešiti problem ili pronaći neke nove mogućnosti? Da biste se izborili sa ovim i sličnim pitanjima, nije dovoljno da posedujete znanje. Stoga je pored iskustva, neophodan i drugačiji pristup učenju.

    Jedna od drugačijih opcija učenja i sticanja znanja jeste kroz model studije slučaja. Sastoji se od otvorene diskusije o realom poslovnom problemu, orijentisane ka donošenju odluka. Sami učesnici, uz podršku moderatora, ne dolaze do novih saznanja pasivnim putem, već kroz diskusiju. Učesnici se na ovaj način edukuju, kako bi to rekli stari Rimljani (ex-ducere – proizvoditi, razvijati se). U MIB School of Management ovaj pristup je široko zastupljen kada su u pitanju menadžment kursevi, od redovnih master programa do executive programa. I znate šta? Ovaj pristup funkcioniše! Da li je to nešto potpuno novo? Ne baš! Većina stručnjaka veruje da je osnova ove metode učenja stara nekoliko hiljada godina i da se nalazi u čuvenoj metodi klasičnog grčkog filozofa Sokrata. Dakle nije u pitanju ’fancy’ metodologija. Učenje se dešava kroz diskusiju, razmišljanje i rezonovanje, upoređujući mišljenja, kroz greške…a ne samo kroz pamćenje teorija i pojmova.

    Kako se Master Class koji MIB organizuje u Beogradu neće baviti latinskom etimologijom ni filozofijom, šta ćemo u stvari da radimo? Razgovaraćemo o pravom marketing slučaju! Pre nego što nam se pridružite, dobićete predstavljen problem sa setom marketing izbora, odnosno kratkim marketing planom. Diskusiju ću voditi ja, tražiću vaše mišljenje, odgovaraću na vaša pitanja. Nadam se da ćete podeliti ideje i predloge kako da se reši problem o kom ćemo razgovarati, odnosno kako vi vidite rešenje – sa vaše tačke gledišta. Na kraju diskusije održaćemo vrlo kratko predavanje u trajanju od 20 minuta: ukovirićemo koncepte do kojih smo došli kroz struktrne teorijske marketing okvire.

    Da bi se pridružili Master classu i diskusiji nije neophodno da znate išta o marketingu, potrebna vam je samo spremnost da podelite svoje i deje i saslušate mišljenja drugih ljudi.

    Da li ste spremni da nam se pridružite? Upoznajte nas @MIB on Tour in Belgrade!

    Prisustvo na događaju je besplatno, a možete se registrovati OVDE

    MIB School of Management
    23. april 2015. u 17h
    Impact Hub, Beograd

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | powered by Premium Hosting
    Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE