Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Tehnologija koja stvara vrednost

    Plaćanja putem najsavremenije tehnologije kao što su interaktivni bankomati, sistemi za automatsko plaćanje, bez čekanja u redovima, čak i u maloprodajnim objektima, predstavljaju budućnost plaćanja. Na taj način korisnici usluga osetiće direktno i veću bezbednost i olakšanje u primeni ovih usluga, zaključeno je na skupu „Tehnologija koja stvara vrednost“, koji je organizovala kompanija Printec Group u saradnji sa partnerima NCR i VeriFone u hotelu Crowne Plaza.

    „Uprkos činjenici da je Printec prisutan u Srbiji više od deset godina i saradnji sa brojnim velikim globalnim organizacijama, kojima je pouzdan partner, smatramo da treba da dopremo do još većeg broja organizacija u zemlji. Naš cilj je da unapredimo rešenja koja obezbeđujemo postojećim korisnicima nudeći im nove tehnologije koje će im pomoći da ostvare svoje ciljeve i istovremeno privučemo nove korisnike“, istakao je Nebojša Bjelotomić, menadžer kompanije Printec za Srbiju. „O nekim od ovih novih tehnologija će na današnjoj konferenciji govoriti istaknuti učesnici iz Printeca i naših partnera, kompanija NCR, Verifone, HP Arcsight, Websense, SES itd.“

    Printec grupa, vodeća kompanija u pružanju tehnoloških rešenja u bankarskom i maloprodajnom sektoru, nudi inovativne usluge za krajnje korisnike u saradnji sa strateškim partnerima. Neka od ovih najsavremenijih rešenja se već koriste svakodnevno, a među njima su usluge samoposluživanja, sistemi za automatsko plaćanje rešenja za praćenje mreže automata, samouslužni kiosci itd.

    Obezbeđivanje rešenja koja stvaraju vrednost za organizacije u centralnoj i jugoistočnoj Evropi je ključ našeg uspešnog prisustva u regionu već 27 godina. Posebno u teškim vremenima, ova rešenja će pomoći korisnicima da posluju sa najboljim mogućim učinkom“, izjavio je Vangelis Krisafidis, generalni menadžer Printec grupe.

    Na skupu je Bartolomej Sliva, finansijski direktor NCR-a za centralnu i istočnu Evropu, predstavio „Uslužne delatnosti u digitalnoj eri“ sa akcentom na prelazak sa iskustva korisnika i pružanja usluga na moderna, efektna i atraktivna rešenja zasnovana na samousluživanju uz asistenciju, video samousluživanje i pristup preko više kanala. „Odlična usluga prema korisnicima i optimalna operativna efikasnost su imperativ za finansijske institucije ako žele da svaku interakciju sa korisnikom pretvore u izuzetno iskustvo“, rekao je Sliva. „Inovativne tehnologije i softverske usluge kompanije NCR pomažu bankama da komuniciraju sa klijentima kroz višestruke digitalne i fizičke kanale na bezbedan i jednostavan način kako bi ostvarile dobre finansijske rezultate.”

    „Zajedno sa razvojem elektronske trgovine i sam način plaćanja se menjao. U tom smislu su se razvijali novi proizvodi i usluge koje su išle u korak sa vremenom. Rezultat tog razvoja je ujedno i rezultat saradnje kompanija Printec i VeriFone, koje su razvile set proizvoda koji će izmeniti način na koji plaćamo, a među kojima su i interaktivni bankomat, elektronski novčanik, sistemi za automatsko plaćanje i bezbednosti sistemi“, rekao je Onur Altinbas, menadžer kompanije VeriFone za Tursku, jugoistočnu Evropu i Rusiju, koji je imao izlaganje na temu „Novi modeli plaćanja i trgovine“. 
     

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE