Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pernod Ricard u borbi protiv loših navika u konzumiranju alkohola

    Kompanija Pernod Ricard, svetski ko-lider na tržištu žestokih pića, već dugi niz godina aktivna je na polju društvene odgovornosti, a u središte svog pristupa stavlja edukaciju o odgovornom konzumiranju alkohola.

    Jedna od najnovijih aktivnosti koje su sproveli je donacija Saobraćajnoj policiji, u vidu pet profesionalnih alkotestera i pet kaciga za policijske patrole na motorima, kako bi dodatno doprineli sprečavanju neodgovornih osoba da voze pod dejstvom alkohola i smanjenju saobraćajnih nezgoda izazvanih vožnjom u alkoholisanom stanju na putevima Srbije.

    „Takođe, sprovodimo program Responsible Party, koji je kreiran u saradnji sa Erasmus Student Network (ESN), sa ciljem povećanja svesti o odgovornoj konzumaciji alkohola među studentima“, kaže za BIZLife Predrag Amidžić, generalni direktor kompanije Pernod Ricard Srbija.

    Šta spremate za ovogodišnji „Dan odgovornosti“?

    Ove godine, Dan Odgovornosti održaće se 11. juna, a tema koja će biti u fokusu je smanjenje konzumacije alkohola kod maloletnih lica. Kao i svake godine, svih 18.000 zaposlenih u Grupaciji će se na Dan Odgovornosti posvetiti primeni praktičnih mera za borbu protiv neprimerene ili prekomerne konzumacije alkohola. Svi naši zaposleni ambasadori su akcija društveno odgovornog poslovanja, kao i odgovorne konzumacije alkohola, a od menadžera se očekuje da vode primerom.

    Pre skoro godinu dana ste pokrenuli mobilnu aplikaciju „Wise drinking“ na globalnom nivou. Kakvi su dosadašnji rezultati?

    U prvih četiri meseca od lansiranja, Wise Drinking aplikacija preuzeta je 45.000 puta. Potrošači smatraju da je aplikacija jednostavna za korišćenje, s obzirom da omogućava da pratite svoj unos alkohola uzevši u obzir samo nekoliko parametara: vrstu pića koju konzumirate, procenat alkohola koje sadrži, pol i težinu korisnika. Pri tome, aplikacija se prilagođava lokalnom tržištu, odnosno informiše vas o lokalnom limitu za vožnju i o dostupnim taksijima. Još jedan benefit je to što je aplikacija dostupna i na srpskom jeziku, i može se besplatno preuzeti i za iPhone i Android. Od nedavno, aplikacija uključuje i nove opcije: uveden je i kviz „Odgovorne konzumacije“, putem koga potrošači mogu da testiraju svoje poznavanje odgovorne konzumacije.

    Da li ćete preuzeti neke nove korake kada je u pitanju edukacija o odgovornom konzumiranju?

    Iako je Wise Drinking aplikacija lansirana na svetskom nivou, to je samo jedna od inicijativa koju Pernod Ricard širom sveta sprovodi sa ciljem povećanja svesti o odgovornoj konzumaciji. U saradnji sa ICAP (sada IARD: International Alliance for Responsible Drinking), 2012. godine Grupacija je pomogla da se razviju i primene 5 oblasti delovanja od strane vinske, pivske i industrije žestokih alkoholnih pića, sa zajedničkim ciljem borbe protiv zloupotrebe alkohola.

    Te oblasti su:

    1. Smanjiti konzumiranje alkohola od strane maloletnih lica
    2. Smanjiti vožnju pod dejstvom alkohola
    3. Pojačati i proširiti pravilnike marketinške prakse
    4. Obezbediti informacije za potrošače i odgovornost u razvoju novih proizvoda
    5. Obezbediti podršku trgovaca u smanjenju neprimerenog I prekomernog konzumiranja alkohola

    Pernod Ricard, zajedno sa još 12 kompanija potpisnica, u svom petogodišnjem planu precizirao je akcije vezano za svaku od ovih 5 oblasti delovanja. U mnogim oblastima, Pernod Ricard prednjači, na primer, naš pravilnik komercijalne komunikacije koga se držimo, na nekim tržištima strožiji je i od lokalnog zakona.

    Put reformi


    Posle višegodišnjeg poslovanja u našoj zemlji direktor Pernod Ricard-a u Srbiji kaže da su se stvari promenile na bolje kada je biznis u pitanju i da Vlada preduzima pravi put da privuče strane investitore. On navodi da ovaj put i dalje traje i da će biti dugačak i bolan, ali neophodan. „Očigledno je da su prvi pozitivni rezultati vidljivi i potrvđeni od strane relavantinh insitucija, međutim, vrlo je bitno da se nastavi u istom smeru kako bi, posle dugog niza godina, Srbija zauzela mesto u regionu koje joj i pripada. Ono što je svakako sigurno je to da Vlada ne može da reši nagomilane probleme bez aktivnog učešća svih građana i prevrednih subjekata“, isitče Amidžić.
     

     

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE