Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Apple dodatnom opremom `navlači` kupce iWatcha

    Preko petine kupaca proizvoda Apple ne samo da troše stotine dolara na iWatch, već su opsednuti i svim dodacima koji dolaze uz njega.

    Podaci iz Slice Intelligence, firme koja je zadužena za merenje digitalnih komercijalnih aktivnosti i lojalnosti kupaca, govore da je u izradi Appleov prvi potpuno novi proizvod pod glavnim izvršnim direktorom Timom Cookom.

    Ipak, škrti u deljenju informacija iz Apple nisu još objavili ni koliko su satova prodali, ali iz Slice Intelligencea procenjuju da su prodali skoro tri miliona od sredine juna.

    Razni remeni koje se mogu menjati na iWatchu postali su toliko popularni da je više od 20.000 Amerikanaca kupilo iWatch, a njih više od 17 odsto kupilo je više od jednog kaiša.

    Crni sportski kaiš je najpopularniji izbor dodatnog remena koja dolazi s uređajem. Kožni crni remen koji se može naručiti za 149 dolara drugi je najpopularniji jer "mnogi potrošači uparuju praktičan sportski izgled s luksuznim i ozbiljnim, te na taj način ljudi pokušavaju dobiti dva sata u jednom", izjavio je Kanishka Agarwal direktor istraživanja online prodaje iz Slice Intelligence.

    Appleov sportski model iWatcha kom se početna cena kreće od 349 dolara bio je najpopularniji model među prvim kupcima, prema podacima iz Slicea. Ta početna cena može narasti ako se naruči dodatni kožni remen od otprilike 149 dolara ili od 449 dolara ukoliko je od nerđajućeg čelika.

    "To je samo psihološka stvar", rekla je direktorka istraživanja za Kantar Worldpanel COMTECH, Carolina Milanesi koja je, kako kaže, počela s najmanjim ulaganjima, a onda je potrošila novac na sve dodatke koji se mogu kupiti uz iWatch.

    Allen Adamson iz Landor Associates, firme koja se bavi brendingom, izjavio je da Apple, osim vrhunske tehnologije sata, mora pratiti i modne trendove koji će ga učiniti modernim i zabavnim.

    Foto: Beta-AP

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE