Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Recept za uspeh

    „Kao i svaka kompanija, trudimo se da se na što bolji način prilagodimo uslovima u svakoj zemlji u kojoj poslujemo. Princip od kojeg ne odustajemo je strogo kontrolisana proizvodnja koja obezbeđuje kvalitet na koji su korisnici navikli. Uspeli smo da ostvarimo odličnu saradnju u lancu distribucije Dr.Oetker proizvoda, koji uključuje organizovane KA maloprodajne i veleprodajne lance i veće tradicionalne trgovinske radnje. Kao najveći izazov svakako bih izdvojio tešku ekonomsku situaciju koja smanjenjem kupovne moći građana utiče na cenovnu politiku svih proizvođača. Zbog toga se trudimo da svoje proizvode učinimo dostupnijim, bilo kroz sniženja, promotivna pakovanja ili poklon proizvode. Dr.Oetker timu najveću satisfakciju pruža to što su nam kupci ukazali poverenje i očekujemo da će se poboljšanjem kupovne moći stvoriti povoljniji uslovi za poslovanje“, ističe za BIZLife Zoran Mitić, Upravni direktor kompanije ’Dr.Oetker’ u Srbiji.

    U Srbiji ste prisutni već 14 godina. Šta se promenilo od momenta kada ste ’kročili’ na tržište Srbije?

    Što se tiče samog tržišta Srbije, započeli smo poslovanje imajući u vidu važnost poštovanja tradicije na ovim prostorima, tako da smo prvo ponudili program dodataka za kolače, deserta, mešavina za kolače, sredstava za konzervisanje. Najprodavaniji proizvod na srpskom tržištu je upravo Dr.Oetker prašak za pecivo – posle čega smo počeli da uvodimo novitete u skladu sa njihovim ukusom i potrebama. Takođe, 2011. Dr.Oetker je izvršio akviziciju slatkog praškastog asortimana čuvenog domaćeg proizvođača Centroproizvod. Jedna smo od prvih kompanija koja je u Srbiju uvela proizvodnju hrane sa kontrolisanim upravljanjem alergenima. U različitim uslovima poslovanja, naša strategija je ostala ista – insistiramo na visokom kvalitetu i redovno osluškujemo potrebe potrošača. Zadovoljstvo nam je što smo dostigli taj nivo saradnje da sada gradimo fabriku baš u Srbiji, koju smo posle opsežne analize izabrali kao najbolju lokaciju za poslovanje u Centralnoj i Istočnoj Evropi.

    Kada će biti završena izgradnja poslovnog kompleksa u Šimanovcima i puštene prve mašine ’u rad’?

    Završetak poslovno–proizvodno–skladišnog kompleksa u Šimanovcima očekuje se na jesen ove godine, kako je i najavljeno prošlog aprila kada su građevinski radovi započeti. Kompleks će osim proizvodnog dela i magacina obuhvatati i kancelarijski i tehnički deo. Smatramo da je ovaj potez veoma značajan za srpsko tržište, jer je u pitanju jedna od najsavremenijih fabrika u našem sistemu. Kapacitet fabrike biće 6.000 tona godišnje, a proizvodiće se Dr.Oetker i C brend po najvišim standardima, za prodaju na teritoriji Srbije, ali i za zemlje u regionu.

    Na tržištu Srbije zastupljeni ste sa preko stotinu proizvoda. Po čemu je ukus srpskih potrošača drugačiji u odnosu na ostala tržišta? Da li postoje specifični proizvodi namenjeni za određena tržišta ili su uglavnom sva pokrivena jednakim proizvodima?

    Ono što je zajedničko svim tržištima na kojima je Dr.Oetker prisutan je nivo kvaliteta svih proizvoda iz našeg asortimana. Međutim, u svakoj zemlji pratimo i istražujemo ukus i navike potrošača kako bismo mogli da im ponudimo nove proizvode koji upravo njima odgovaraju. Trudimo se da na zanimljiv način predstavimo inovacije kroz različite promocije i da predlažemo raznovrsne recepte i savete putem društvene mreže Facebook i sajta kompanije. Potrošačima u Srbiji, kao i u zemljama u okruženju veoma je važan odnos cene i kvaliteta, što nas podstiče da se dalje unapređujemo i poslujemo na odgovoran način.

    Kakvi su dalji planovi kompanije za tržište Srbije?

    Iz godine u godinu uspevamo da realizujemo ciljeve koje postavljamo, što nam daje razlog za optimizam. Verujemo da je naša filozofija poslovanja recept za uspeh, tako da ćemo nastaviti u istom pravcu. Privreda Srbije polako izlazi iz teske ekonomske situacije, što verujem da će povoljno uticati i na poslovanje naše kompanije. Pored kvalitetnih sirovina i proverenih receptura, oslonićemo se i na detaljna istraživanja zahteva potrošača kako bismo im ponudili odgovarajući asortiman. U 2015. godini možete očekivati brojne nove Dr.Oetker proizvode, ali neka to za sad ostane iznenađenje.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE