Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Frižideri valjevskog Gorenja na IFA 2015

    Franjo Bobinac, predsednik upave i CEO Gorenja Grupe, upitan kako da Srbija ima firmu kao što je Gorenje, vrlo ozbiljno je odgovorio: "Pa, ima. To je Gorenje."

    Srbija je upravo zahvaljujući aparatima, pre svega frižiderima proizvedenim u fabrici Gorenja u Valjevu, imala svog predstavnika na ovogodišnjem sajmu IFA 2015, održanom od 4. do 9. septembra u Berlinu, na kom je 1.645 izlagača predstavilo najnovija tehnička dostignuća u oblasti potrošačke elektronike i kućnih aparata.

    Predstavnicima srpskih medija, među kojima je bio i BIZLife, domaćini iz Gorenja, istakli su da je IFA trenutno jedini, relevantan sajam kućnih aparata koji je preživeo. "Noviteti u ovoj oblasti još jedino mogu da se vide na sajmu IFA u Berlinu", objasnio je predstavnik Gorenja.
    Frižideri valjevskog Gorenja na IFA 2015
    Ovo je potvrdio i Franjo Bobinac, predsednik Uprave i CEO Gorenja Grupe, koji je istakao da je Gorenje na IFA sajmu od samog početka izlaganja malih i velikih kućnih aparata, a tome ima više od osam, devet godina.

    "Lično mislim da odluka Gorenja da se pojavi na ovakvom sajmu bila odlična, iz razloga što je reč o međunarodnoj manifestaciji i što je za nas, kao Grupu, Nemačka izuzetno značajno tržište. A uz Rusiju i Holandiju, to su tri najznačajnija tržišta za Gorenje."

    Osim toga ovo je prodajno usmeren sajam, i za nemačko tržište tom prilikom napravimo oko sedam do osam miliona evra prometa. Očekujemo da ćemo ove godine čak oboriti i prošlogodišnji rekord u prometu. Uostalom ovo je i najveći sajam elektronike i kućnih aparata u svetu, istakao je Bobinac.

    Tim je značajnije da su se kućni aparati proizvedeni u Gorenju u Srbiji našli na IFA 2015. Gorenje Srbija je, inače, jedan od najvećih srpskih izvoznika i najvećih investitora. Zapošljava 2.000 ljudi i ima četiri fabrike, dve u Valjevu i po jednu u Staroj Pazovi i Zaječaru. Ukupna investicija Gorenja u Srbiji je oko 100 miliona evra.

    "Pametni" kućni aparati

    Ono što je obeležilo ovogodišnji sajam IFA je, prema rečima Bobinca, digitalizacija. "Digitalizacija je definitivno bila glavna tema ovog sajma. Jasno je da čovek treba da bude inovativan kada je reč o utrošku energije, i da aparati treba da olakšaju svakodnevni život. Međutim, budućnost je prebacivanje glavnih elemenata iz zabavne tehnologije na kućne aparate."

    Aparati koji mogu da se upale na daljinu, frižideri koji znaju da čitaju šta je unutra i povezani sa vašim mobilnim aparatima, računarima ili čak i sa trgovcima je nešto što već postoji, to više nije neki futurizam. Danas je samo pitanje do koje mere će svi aparati koje imamo biti "pamatni". Za nas kao proizvođače nije više tajna kako takve aparate da napravimo, samo je pitanje koliko će to da košta, istakao je Bobinac.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE