Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Lukavi autsajder `pregazio` Adidas

    Manje poznata robna marka u svetu sporta, Skechers, polako preuzima tržište sportske opreme u Americi, na kom je postao drugi najprodavaniji brend odmah iza Nikea, prestigavši čuveni Adidas.

    Skechers je u proizvodnji sportske obuće i odeće prisutan na tržištu već godinama, ali je dugo bio u senci giganata kao što su Nike ili Adidas.

    Međutim, sa rastom prodaje u drugom kvartalu 2015. godine od 36,4 odsto, dosadašnji autsajder uspeo je da "osvoji" 5 odsto tržišta sportske odeće i obuće u Sjedinjenim Američkim Državama, piše Wall Street Journal, citirajući NPD Group.

    Nike je i dalje ubedljivo najzastupljeniji u SAD, sa udelom u tržištu od fantastičnih 62 odsto. Međutim, zahvaljujući investicijama u prethodnom periodu, Skechers se "probio" na drugo mesto top proizvođača sportske obuće u Americi.

    Kroz snažnu marketinšku kampanju koju su fokusirali na porodice, u Skechersu su bili i dovoljno lukavi da se posvete i deci, s obzirom da je to "klijentela" koja često menja obuću jer je brzo prerasta.

    Pored toga, za reklamiranje su angažovali i muzičke zvezde Demi Lovato i Meghan Trainor, uz pomoć kojih privlače pažnju dece i tinejdžera.

    Skechers nastavlja sa širenjem i na svetskoj sceni, a svoja predstavništva ima u Češkoj i Nigeriji.

    What's your reaction?

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE